Iubire la 102 ani

Nu m-am gândit că o să dau startul la scris în felul ăsta, dar am văzut un reportaj la TV mai devreme care m-a impresionat foarte tare, că aşa-s eu, mai sensibiloasă.E vorba despre un cuplu în vârstă (nu am fost pe fază când au spus vârsta doamnei, dar domnul avea 101 ani, urmează să împlinească 102) de la care am aflat că dragostea adevărată şi respectul reciproc sunt ingredientele unei existenţe superbe în doi. Oamenii ăştia sunt împreună de şaizeci şi cinci de ani, iar dumnealui se trezeşte dimineaţa primul, aduce lemne pentru foc şi abia după ce în cameră e destul de cald îi spune soţiei: “Gata, acum poţi să te dai şi tu jos.”, iar ea merge şi pregăteşte micul dejun şi cafeaua.

Eu personal doar în cărţi şi filme am mai văzut o poveste aşa frumoasă,  în “Dragostea în vremea holerei” a lui Márquez şi  “The Notebook” .

Oare câte astfel de poveşti există?

4 thoughts on “Iubire la 102 ani

Leave a Reply

