Chestii care mă lasă perplexă

Uneori aud şi văd lucruri la care nu ştiu cum să reacţionez, adică îmi ia câteva minute bune să-mi dau seama care e faza şi să închid gura. Mă uitam adineauri la “Sinteza Zilei” şi erau invitaţi şi Buzdugan şi Morar, care la un moment dat au dat pe post o farsă pe care i-au făcut-o acum vreo trei săptămâni unei tipe. Eu, mai întârziată de fel, nu o auzisem, asta pentru că nu prea ascult ZU, iar pe net n-am descoperit-o.

Long story short: tipa este mama unei puştoaice de clasa a VIII-a, care are bani cu carul şi care se opune vehement introducerii uniformei şcolare. Nu subiectul uniforma este însă important aici, ci faptul că motivele pentru care ea o refuză nu au legătură cu nimic altceva decât cu banii, cu Revelionul ei din Dubai şi hainele de câteva mii de dolari pe care i le cumpărase fiică-sii şi pe care e stupid (cuvânt repetat de nenumărate ori) să nu le poată purta la şcoală, dacă o reprezintă. Ce părere are ea despre alegerea meseriei nici nu mai e de menţionat, important e doar că fiică-sa va merge la liceu la Viena pentru că vrea să o facă avocat. *ca să aibă bani să meargă în Dubai, am dedus*

Nu mai comentez eu, înregistrările (pentru că, da, a luat plasă şi a doua oară!) vor vorbi mai mult decât e cazul. Ce vreau să spun e că atât timp cât copiii au astfel de modele, e greu să le ceri să se dezvolte armonios, să devină nişte oameni în adevăratul sens al cuvântului, să aibă o conduită corespunzătoare şi să înveţe să judece oamenii după alte criterii decât culoarea pielii, limba pe care o vorbesc, hainele pe care le poartă şi sumele din conturile părinţilor!

Way to go, world!

Tipa cade în plasă o dată

Tipa cade în plasă din nou

Cheers!

12 thoughts on “Chestii care mă lasă perplexă

  1. De fapt, tu esti suparata ca nu ai fost si tu in Dubai si ca n-ai haine de mii de dolari. Hai, recunoaste!

    Acum serios, oameni ca astia n-au creier! Sau daca au, nu-l folosesc.

    • eu chiar sunt suparata ca aia a avut bani sa plece in dubai si sa-si ia si haine, dar daca ma gandesc bine, cred ca aia s-a prostituat destul pentru banii aia, ceea ce nu as fi facut. (prostituat in viziunea mea nu inseamna numai a te **** pe bani, inseamna si alte smecherii, mânării ce se fac “aicişa”.)

  2. @Laura – scuză-mă că nu te consider aşa importantă încât să te urmăresc mereu :-”
    Mie îmi plăcea şorţuleţul meu, sincer. Şi aveam şi guler special, de danteluţă🙂

    @Iulia – right! Te prinzi prea repede😛 Nu ştiu cum gândesc oamenii ăştia, dar mă enervează ideea că ei sunt cei care educă o mare parte din copiii de azi. Trist.

  3. Văleu, eu oricum nu urmăresc farse de-astea, sigur era ”pe bune” ? De fapt, nici nu contează, că oricum se întâmplă. Singurul lucru pe care acești copii îl pot primi, în afară de direcția dată de părinți, este o maaare mare influență pozitivă din exterior. Sau sunt eu prea optimistă ? :)))) Iar faptul că o trimite la o școală în Viena … sincer, nu văd de ce ar fi un avantaj pentru mamă. Poate că fata aia se ”deșteaptă” în țări străine și vede că mă-sa-i o proastă. Nu toată lumea e snoabă … acolo nu cred că mai merge cu PCR-ul.🙂

    • Şi eu m-am gândit că poate e ceva regizat, dar mă gândesc că nu o mai aduceau şi la TV dacă era chiar păcăleală :))Cât despre exemplul pozitiv, cred că eşti cam optimistă, dar nu-i rău, că măcar speranţa să ne rămână😉
      Oricum îi face un bine fetei că îi asigură studii de calitate, doar că trebuie să-i insufli şi valori morale, că apoi degeaba vine ditamai avocata şi are nasul la 500 de metri altitudine. Să vezi ce ne amutăm când o veni şi o pune la punct pe…doamna🙂

  4. deci mooor =)) auzi tu sa nu o lase cu iphone 4 la scoala si cu hainele de cateva mii de dolari la scoala😮 ce nesimtire! iar profesorii ar trebui sa taca si sa se duca pe broadway daca vor bani! sa nu isi mai scuture pantalonii de noroi in clasa si sa nu mai scoata suncile de 10 kg bucata. deci mor. si inca nu am ascultat-o pe a doua😐

    • Claudia, nu muri că mai avem nevoie de tine. Zic, să fii concurenţa puştoaicei de se întoarce din Viena :>
      A fost chiar de prost-gust şi proastă-creştere – ca să nu spun nesimţire – tot ce a comentat despre profesori şi meseria lor. Mă rog, de ea trebuie să ne fie şi milă cred… :))

  5. eu chiar cred ca exista… la cate nu exista pe lumea asta… e culmea sa nu existe o din asta.
    dar acum pe bune, EXISTA MA, dar nu chiar atat atat atat atat de tupeista… adica asa un pic mai putin.

Leave a Reply

