Un pitic se joacă…

…pe circumvoluţiile mele🙂 Aşa se face că, fiind cum nu se poate mai prinsă în studiu (haha!), mi-au venit în minte nişte întrebări din alea considerate fără răspuns, pe care le-am citit în generală în prearăsfoita CoolGirl sau BravoGirl, că nu mai ştiu acum. Eh, eu la multe dintre ele am găsit prin diverse locuri răspuns, e plină internetosfera de ele, dar una îmi sună încă în cap şi mă gândesc serios la ea😛 Cum s-ar spune, începem cu “deci”.

Deci : dacă oamenii văd păsărele atunci când se lovesc la cap, ce văd păsărelele când se lovesc la cap? Să fie oameni?

Oh, cred că o să adorm cu gândul la chestia asta : ))

Cheers!

5 thoughts on “Un pitic se joacă…

  1. @Dana – aşa o să fac. Tot în dilemă sunt🙂

    @Laura – hm, să ştii că e posibil. Buburuzele îmi plac, poate o să accept varianta asta dacă nu găsesc una mai bună : ))

  2. Total offtopic, dar mi-am amintit de revistele acelea…
    Deoarece nu beneficiam de bani de buzunar si eram completamente amorezata de Leonardo DiCaprio, si cum internet nu aveam – unicul mijloc de informare fiind revistele in cauza – il puneam pe bunicul meu sa mi le cumpere. El le lipea tacticos paginile despre “educatie sexuala”, cu grija sa nu care cumva sa pierd ce era scris pe paginile opuse… Ah, ce vremuri!

  3. Ce drăăăguţ. Oricum, paginile alea meritau sacrificate pentru orice două rânduri sau o mini-poză cu DiCaprio, te înţeleg🙂 Şi eu m-am îndrăgostit de el când am văzut Titanicul prima dată…mă rog, “văzut” e mult spus că aveam vreo 7 ani şi am dormit în sala de cinema două ore juma’te din trei : ))
    Zboară timpul, adevărat…

Leave a Reply

