Să ne punem mintea pe bigudiuri

Am avut o zi plină azi, dar prietena mea, Laura, a simţit nevoia să mă ţină şi mai ocupată decât o puteau face matematica,  Nichita Stănescu şi Primul Război Mondial şi mi-a trimis testuleţul ăsta drăguţ şi care te ajută să-ţi mai încreţeşti puţin scoarţa cerebrală. La început m-am chiorât un pic la el, dar până la urmă l-am făcut, că doar n-o fi el mai şmecher decât mine, să fim serioooşi.

Deci, pentru cine are chef să-i ajute pe nişte bieţi oameni să treacă râul în siguranţă, descărcaţi şi puneţi-vă mintea la contribuţie🙂

Test IQ – cică

Ce caschetă şi ce păr albastru are poliţistul ăla. Super-sepsi, cum s-ar zice🙂

Cheers!

Leave a Reply

