Povestea unei iubiri

Mie îmi place limba spaniolă. Am menţionat asta şi la “Despre mine”, dar mă gândesc că nu toată lumea a citit pagina aia, deci mai spun o dată, ca să se ştie. Da, m-am uitat la telenovele şi am învăţat destule “din auzite” aşa, dar mi-am propus să o învăţ pe bune şi acum sunt în plin proces.  Asta este însă altă poveste, despre care o să scriu cu altă ocazie. Astăzi vreau să vă las o melodie, pe care am auzit-o prima dată duminica trecută în emisiunea “Doamne de poveste”, folosită pe fundal ca temă a cuplului Mihai Eminescu-Veronica Micle (apropo, materialul chiar merită vizionat). Aşadar, dacă sunteţi amatori de gen, dacă vă place Julio Iglesias sau Ana Gabriel (sau amândoi) sau pur şi simplu vreţi să ascultaţi o melodie frumoasă într-o după-amiază (aproape seară) geroasă, poftiţi:

Varianta Anei Gabriel (pentru că, în ciuda titlului, eu nu-i aud vocea lui Julio, nu ştiu, poate o auziţi voi🙂 )

 

Varianta lui Julio Iglesias

 

Cheers!

 

3 thoughts on “Povestea unei iubiri

  1. Sigur, sigur :*. A fost mai scurt reportajul de ieri, oricum, doar jumătate de emisiune, cam aşa🙂
    Iar melodia…şi eu am ascultat-o de câteva ori la rând.😀

  2. Am vayut si eu reporttajul si e minunaaat!! !ar melodia e superba! Vorbesc numai la superlativ ;))

    P.S. se aude si Julio.

Leave a Reply

