În curând

Nu, nu fac eu nicio promisiune pentru viitorul apropiat. Este vorba de o sintagmă pe care o auzim des în diverse situaţii şi se pare că e din ce în ce mai subiectivă. Ce înseamnă “în curând” la urma urmei? Peste o oră, două? Mâine, săptămâna viitoare sau peste o lună? Mai mult de atât?

Ei bine, pentru cei de la Gloria Jean’s Coffee se pare că expresia “în curând” e mai ambiguă decât e pentru mine poezia lui Ion Barbu. E ceva nedefinit prin care ei ne ţin ca pe ace, aşteptându-i să vină în urbea noastră, Târgul lui Viştea. Eu îi tot aştept de când am văzut prima dată afişul mare şi ademenitor, cu acea coffee cup aburindă (mă rog, aburul l-am băgat de la mine, recunosc), întinzându-se măreţ pe unul din pereţii exteriori ai unui centru comercial din oraş. Centrul în cauză urma să fie reinaugurat, după modernizare, în decembrie. Şi a fost.

Celebra cafenea nu şi-a făcut însă debutul în luna lui Moş Crăciun, dar am zis că se înţelege, sunt firmă respectabilă, n-au avut timp să pună totul în ordine. Şi am aşteptat să vină 2011 ca să începem cu dreptul (a se citi cu o cafea aromată, eventual îmbunătăţită cu ceva vanilie, ciocolată, caramel, frişcă etc.), că doar e în drum spre şcoală, numai bine. Dar nici luna ianuarie nu ne-a adus vreo surpriză plăcută. Am zis atunci că poate aşteapă luna următoare, cu Valentine’s Day şi Dragobete, ca pe lângă inimoare, flori şi ciocolată, îndrăgostiţii să poată savura împreună o cafea de aia cu inimioară pe ea. De aia ca în poză. Dar, ce credeţi? Ne-au făcut o surpriză şi mai surprinzătoare şi nu au deschis!

M-am gândit până la urmă că aşteaptă Mărţişorul şi să vezi, să vezi ce va fi de 1 Martie acolo. Astăzi este 2 Martie şi Gloria Jean’s Coffee nu a înlocuit afişul “În curând” cu “Am deschis!”, iar eu încep să mă îndoiesc de capacităţile mele de a descifra astfel de mesaje simple. Oare s-au răzgândit? Sau au altă definiţie de dicţionar pentru “în curând”?

Ei bine, vreau să dau în scris aici că plănuiesc în curând, aşa prin iulie, să iau bacul cu notă mare  şi tot în curând plănuiesc  să devin directoare de bancă, peste câţiva ani aşa. Ca să nu fie confuzii.😛

Deci, dragilor, ce înseamnă “în curând”?🙂

Sursa foto.

4 thoughts on “În curând

Leave a Reply

