Primavera

După lupte seculare a venit şi primăvara. Calendaristic numai, pentru că afară nu e vreme de umblat în gecuţe subţiri,balerini şi cu pletele în vânt; cel puţin nu pentru rinita mea cronică. E frig, frig, frig şi nici măcar de babe nu mă pot bucura. Până acum aşteptam cu nerăbdare cele nouă zile capricioase de la începutul lui martie, fie să mă bucur că o să fiu fericită şi zglobie tot anul, fie să-mi fac procese de conştiinţă că “de ce nu mi-am ales altă babă?” dacă era să fiu tristă; ca să nu mai zic că e chiar haios să ai tu o babă frumoasă şi să te amuzi pe seama apropiaţilor care vor fi mohorâţi tot anul. Hîhîhî.

Dar, cum spuneam, nu mă pot bucura de zilele astea capricioase, pentru simplul fapt că nu sunt capricioase. E frig şi punct. (Nu-mi pierd speranţele până pe 5 totuşi🙂 ) Nu-mi rămâne altceva de făcut decât să aştept cuminte soarele ăla timid, care să nu mai muşte aşa cum o face acum – asta  când are bunul simţ de a ne onora cu prezenţa pentru câteva momente. Şi în timpul ăsta pe care îl dedic aşteptării, că să nu simt că îl pierd, mai ascult şi câte o muzică frumoasă. Cel puţin pentru ma personne. Aşadar, astăzi ascult Santana – “Primavera” şi pentru că nu sunt egoistă (bine, bine, e gratis) o împart cu voi, ca să vă “gâghile urechile într-un mod plăcut”, vorba lui Caragiale.

Sincer vă spun că eu (cred că) o să plâng când o să ne părăsească (peste mulţi ani!!) şi domnul Carlos, dar măcar ştiu că muzica lui e eternă, că “Maria, Maria”“Flor d’Luna”, “Why don’t you and I”, prezenta “Primavera” şi muuuulte altele o să ne rămână mereu, o să avem back-up în cazul în care vremea ce va să vină nu o să ne mai aducă muzicieni de calitate.

Acestea fiind spuse, să v-aducă primăvara ce doriţi şiiiii….v-aţi ales o babă? Dacă v-aţi ales, să nu fie vreo cotoroanţă încruntată, ci o băbuţă drăguţă, cu ochi blânzi şi zâmbitoare😛

Cheers!

6 thoughts on “Primavera

  1. @Iulia: Exact asta i-am zis și eu brazilianului care a afirmat astăzi că ”i love Romanian spring”. :))

  2. Fete dragi, vorbim de primăvara astronomică?🙂 Că asta da, mai avem până acolo.
    Şi ce-i plăcea brazilianului în mod special?😀 Sau era ironic?

Leave a Reply

