Astăzi…

…este, aşa cum toată lumea ştie, Ziua Internaţională a Femeii. Mai cugetez asupra gradului de comercialitate al acestei sărbători, care încă mi se pare destul de “pură”, faţă de Crăciun, Paşti şi Ziua Îndrăgostiţilor. Da, da, pentru că măcar de 8 Martie toată lumea ştie că se sărbătoreşte femeia, dar dacă am lua-o prin sondaj, am fi surprinşi de câtă lume habar nu are ce sărbătorim de Crăciun sau Paşti. V’Day a trecut, nu vorbim de el pân’ la anul.

Aşa deci, astăzi le urez o primăvară superbă tuturor domnişoarelor, doamnelor, mămicilor şi bunicilor. Zâmbiţi, fiţi voioase, bucuraţi-vă de soare,de flori şi de bomboanele de ciocolată. Şi de prezenţa celor dragi. Melodia de mai jos este, bineînţeles, pentru cea mai specială femeie şi mamă din lume(a mea). A mea, desigur!🙂 La mulţi ani!

3 thoughts on “Astăzi…

Leave a Reply

