Un piculeţ de ajutor

[Pentru cine nu-şi doreşte să citească întreaga istorie din primele paragrafe, partea în care eu cer ajutor cu fluturări din gene şi ochi rugători este în ultimul alineat! Mulţumesc! :P]

UPDATE! A existat o eroare în sistemul de vot iniţial şi multe dintre Like-urile unui filmuleţ se înregistrau şi la altele. Aşa că vă rog, pe cei care m-aţi like-uit, să mai încercaţi o dată, pentru că e posibil să nu fi fost înregistrat prima dată. Vă mulţumeeeesc!😀

Mie îmi plac poveştile. Mama m-a învăţat să citesc destul de devreme şi după ce am dat gata Abecedarul lui Vieru mi-a pus în braţe tot felul de cărţi, cărticele, cărţulii, unele mai colorate, altele mai puţin, unele mai noi, altele mai citite şi mi-a umplut astfel timpul. Mi-amintesc că am rugat-o să-mi cumpere Doamna şi Vagabondul într-o ediţie ilustrată când am fost la Olăneşti şi pentru că, atunci când ne-am întors, începusem să am alte preocupări şi nici nu m-am atins de ea măcar, mi-a maltratat-o puţin drept pedeapsă. Nu vă mai spun că s-a lăsat cu lacrimi şi promisiunea că nu o să-mi mai cumpăr niciodată cărţi pe care să nu le citesc, numai să nu mi-o strice de tot, ca să văd ce naiba e cu spaghetele alea de pe copertă.

Am avut şi poveşti care m-au înspăimântat aşa un pic, dintre care îmi amintesc în special “Ivan Turbincă”, dar în general am fost prinsă mereu de acţiunea poveştii, mai ales că făceam pe regizoarea în căpşorul meu şi le mai şi înfloream . Mult de tot mi-au plăcut însă poveştile lui Creangă, iar una mi-a rămas în minte de când urmăream o emisiune pentru copii de pe TVR1. Nu mai ştiu cum se numea, dar îl conţinea şi pe Arlechino (pentru cine-şi mai aminteşte) şi în fiecare ediţie puneau în scenă câte o poveste. Mie mi-a atras atenţia “Prostia Omenească”, asta pentru că genericul cuprindea o melodie tare amuzantă, ceva gen “Dacă prostia ar durea, multă lume ar urla…”, ale cărei versuri le găsesc potrivite şi în zilele noastre.

Când am aflat despre concursul iniţiat de cei de la Povestea de Seară, mi-am zis că nu pierd nimic dacă încerc, ba chiar pot să câştig ceva (haha!). Aşa că, deşi pe ultima sută de metri, m-am înregistrat frumuşel citind “Prostia Omenească” şi am aşteptat cuminte prima selecţie. M-am numărat, spre bucuria mea, printre cei zece finalişti, iar acum rămâne la latitudinea publicului dacă merită să câştig şi eu ceva – dacă nu un iPad sau o cameră video, măcar un Kindle😀 Vă rog frumos-frumuşel să trageţi un pic cu ochiul şi dacă vă place (da, acum flutur din gene) să daţi un like acolo în dreapta. O să vă fiu recunoscătoare şi aici pe blog şi în sufletul meu, indiferent dacă ies prima sau prima din coadă😀

Aista-i (cum ar zice Creangă) linkul şi vă urez vizionare plăcută🙂

6 thoughts on “Un piculeţ de ajutor

  1. Of, de ce nu văzui și eu asta mai devreme, să votez sau ceva ? Mă rog, și mie mi-a plăcut, ești foarte drăguță. Poate m-aș fi încumetat chiar să citesc și eu ceva, hm …😛 Drăguță inițiativă. Pentru un iPad … ioi !

    • Mulţumesc😀 Nu-i bai, oricum este mare diferenţa între mine (locul IV) şi cei trei de pe podium, asta dacă vor fi validaţi🙂
      Da, chiar a fost interesantă ideea.

  2. Pingback: Oare chiar mi se întâmplă mie? « Fingerprints

Leave a Reply

