Azi mi-e dor!

Mi-e dor să am un metru douăzeci şi păr blond şi să alerg prin curte. Mi-e dor să mă trezesc cu ciripitul rândunelelor în urechi şi să mănânc zarzăre necoapte. Să joc şotronul şi elasticul şi să înfiinţez trupe. Mi-e dor să fac picnicuri pe câmp şi să beau suc cu paiul în ambalaj piramidă. Să merg cu păpuşile “la plajă”, iar pe urmă, când soarele devine prea puternic, să fac parada modei prin casă, în pantofii mătuşă-mii. Mi-e dor să pierd jumătate de zi construind case pe Illinois Avenue de la umbra unui zarzăr sau jucând şeptică şi chems pe perechi până când nu mai pot distinge cifrele de pe cărţi.

Mi-e dor ca timpul să aibă răbdare cu mine. Să alerg, să mă plimb cu bicicleta, să mă joc de-a v-aţi ascunselea şi să mă întorc acasă doar ca să mănânc. Mi-e dor să n-am alte griji decât nişte dictări şi probleme cu segmente care stau în calea fericirii. Să mă trezesc la 5 dimineaţa ca să văd soarele răsărind şi să muşc cu poftă din felia de pepene roşu, fără teama că o să mă “lipesc”. Mi-e dor să mă plimb cu căruţa la culesul porumbului şi mi-e dor de mirosul de struguri de pe bolta plină. Mi-e dor de pantalonii rupţi în genunchi, de cucuie şi de bătăile cu apă, de serile calde de vară şi de luptele cu “gărgăunii”.

Azi am fost la ţară. Şi mi-e al naibii de dor de tot.

Sursa foto.

6 thoughts on “Azi mi-e dor!

  1. Ce bine ai sintetizat totul cu asta : “Mi-e dor ca timpul să aibă răbdare cu mine.”

    Şi mie mi-e al naibii de dor. Apropos de ţară, ştii când mi-ai spus tu că la vară vrei să pleci cu cărţile la ţară şi să te relaxezi “departe de lumea dezlănţuită” te-am invidiat puţin. Mă gândeam că pentru tine “la ţară” e un fel de loc unde evadezi. Pentru mine unde e? Trebuie să îmi găsesc şi eu un astfel de loc şi ghici ce, am şi un plan!

    Te pup! Şi să te gândeşti la ce ţi-am scris în mesajul de aseară, ca în anii care vor veni să ai altceva de care să îţi fie dor.

  2. @Moni – ar fi frumos măcar să ne mai păstrăm copilăria în suflet şi să o mai ştergem de praf uneori🙂

    @Oana – cred că ne-am ratat carierele :))

    @Iulia – aşa e, e un loc unde mă regăsesc şi mă bucur că ţi-a venit ideea cu hamacul. Nu mai e nevoie să mă gândesc la SMS, s-a hotărât!

Leave a Reply

