Golden fish

Dacă m-aş întâlni acum cu peştişorul de aur, ştiu fără să clipesc care ar fi două din cele trei dorinţe pe care i le-aş împărtăşi: să-mi facă ziua de vreo 35 ore minim şi să-mi dea o putere ca să pot fi în câte locuri vreau eu în acelaşi timp. La a treia încă mă mai gândesc, nu vreau să iau o decizie pripită la această oră târzie şi să-mi irosesc ultima dorinţă îndeplinibilă.

Nu mă plâng de oboseală, de extenuare, pentru că eu, spre deosebire de alţii, am un program lejer în clasa a douăşpea. Bine, nu înseamnă că am destul timp să fac tot ce vreau, să mă odihnesc cât vreau, să dorm cât vreau, să citesc ce şi cât vreau ş.a.m.d., doar vreau să subliniez că se poate şi mai rău! E o persoană care ştiu că trece pe aici mereu şi pe care o admir că încă mai are energie pentru toate, deşi are programul muuult mai încărcat decât al meu! Ai înţeles, C.? Bun. Aşa că nu, nu mă lamentez. Doar că abia aştept să vină vara şi să-mi pot face singură programul, necondiţionată de criticismul junimist şi asimptotele către infinit.

Mi-am dat azi seama, încă o dată, că o să-mi lipsească liceul mult de tot. Ştiam asta de mult undeva în sufletul meu, dar abia acum conştientizez cu adevărat că o să-mi fie dor şi de profesorii plecaţi cu pluta, dar mai ales de ăia (câţiva!!) pe care îi pot numi eu dascăli, o să-mi fie dor de acvariul cu peşti şi de clasa noastră plină de flori, ca să nu mai vorbesc de colegi. O să ne rămână amintirile, dar şi pe alea se va pune praful în câţiva ani. Da, am uneori momente de astea, în care sunt sentimentalo-lacrimogeno-sensibilă. Dar îmi trec repede, norocul meu!

Şi uite cum scrie omul un articol fără inspiraţie, fără temă, fără esenţă!

Cheers!

5 thoughts on “Golden fish

  1. Intotdeauna o sa iti fie dor de liceu, daca iti place acum. Si mie mi-e cateodata asa dor ca doare – si de noptile pierdute in discutii interminabile si de iesirile cu gasca… de TOT! Si totusi nu as schimba viata de acum cu cea de atunci pentru ca amandoua au farmecul lor.
    Ahh, liceul…

  2. @Clove – da, tu, tu🙂

    @Oana – sunt convinsă, dar cred că, la fel ca şi tine, nici eu nu voi vrea să schimb viaţa de studentă şi mai departe pentru că fiecare perioadă e frumoasă şi importantă în felul ei🙂

    @Iulia – profa de română şi…uhmm…profa de română? : )) Mă rog, ar mai fi şi profa de analiză într-un fel. Good point, though!🙂 O să iau aparatul şi le descarc pe toate mâine seară.

  3. sa stii ca nici eu nu ma chinui foarte mult. a fost o perioada de vreo 2 luni cand am tras tare…acum vad ca o duc destul de bine cu materia asa ca nu ma mai chinui. dar inca ma jelesc de comentariile alea nenorocite la romana. dar oricum, multumesc pentru apreciere :*

Leave a Reply

