Scurt şi la obiect

Am mai spus că eu urmăresc Grey’s Anatomy şi că stau cu sufletul la gură de fiecare dată când trebuie să apară un episod nou. Aa, v-am spus cât mă enervează că următorul episod apare la mama naibii, nu ştiu când, dar mai e muult? Bun. Asta am stabilit-o. Dar tot îmi place, deşi au cam tras un pic de poveste şi nu mai sunt toate cum aş vrea eu. Cel mai recent episod a fost un fel de musical şi am rămas plăcut impresionată pentru că nu mă aşteptam să fie aşa drăguţ. Mă rog, că mi s-a părut scurtissim e altceva, sunt cam frustrată, dar nu despre asta e vorba.

Episodul s-a centrat pe accidentul oribil al doctoriţei Callie Torres, dar nu doar de asta i-am auzit mai mult vocea ei. Mulţi dintre membri au cântat, unii mai mult, alţii mai puţin, dar Sara Ramirez, interpreta doctoriţei cu pricina, are o voce DI-VI-NĂ! Şi producătorii au ştiu să i-o pună în valoare. Melodia care mi-a plăcut enorm a fost The Story, a lui Brandi Carlile. Mie îmi place mult Brandi, pe care am descoperit-o tot prin intermediul Grey’s (mai exact prin melodia “What can I say?”), dar mi-a rămas în minte varianta Sarei, aşa că pe asta o s-o ascult azi toată ziua cred😛 Şi cum sunt probabil cea mai darnică (şi mai modestă, dacă tot veni vorba) Miss din lume, poftiţi şi voi!

Mai întâi Sara Ramirez

Şi apoi Brandi Carlile

3 thoughts on “Scurt şi la obiect

Leave a Reply

