Noutăţi disco

Vă spuneam în articolul precedent despre minicălătoria mea la Iaşi, dar nu v-am povestit o fază care ar fi chiar haioasă, dacă n-ar fi atât de tristă. Să purcedem, deci. Pe noi ne-au cazat la internatul unui liceu, care era situat undeva la ieşirea din oraş, încât trebuia să mergi vreo 20-25 de minute ca să ajungi la capătul liniei de tramvai. De aici te urcai frumuşel în trămvăiuţ şi mai mergeai vreo 10-15 minute ca să ajungi în centru sau şi mai mult dacă voiai să ajungi în zona Iulius Mall, respectiv la Universitatea unde am dat noi examen. Probabil că acum nu vă interesează astfel de detalii, dar cine ştie, poate plecaţi pe nepregătite în Iaşi şi merită să ştiţi că tramvaiele 1 şi 13 sigur ajung la Iulius şi Copou😛

Bun. Şi acum că aceste aspecte tehnice v-au fost aduse la cunoştinţă, ajung la ideea principală. Faptul că trebuia să mergem astea 20 de minute pe jos ne-a făcut să ne gândim la afişul de pe uşa camerei noastre din internat. Camera era foarte drăguţică, de fapt condiţiile au fost mai bune decât ne aşteptam, apă caldă a fost, baloane aveam în cameră, mai câştigase şi premiu pentru cea mai curată cameră cândva, aveau o diplomă acolo. Un orar pe perete, nişte versuri în italiană, formulele de derivare şi harta României, precum şi post-it-uri cu râurile importante şi afluenţii lor. Ce să mai, ne-am convins că o populau fete drăguţe.

Când am văzut şi afişul de pe uşă, cu reguli pentru un stil de viaţă sănătos, am zis: “Băi, astea-s modele de fete, nu jucărie!”. Regulile erau de bun-simţ: nu dulciuri, nu făinoase, legume şi fructe cât cuprinde, nimic după ora 18.00, o oră de mişcare între 18.00 şi 19.00 (că de asta ne-am gândit noi mergând pe jos la ele), somn suficient, îngrijire corporală etc. Ce să mai, deja ne simţeam prost că noi tocmai ce înfulecasem nişte pizze şi ne făcusem provizii de ciocolată. Asta până când am dat cu ochii de recomandarea numărul 7 (magic, huh?): “Eşiri în aer liber.” Şi atunci s-au dus naiba toate remuşcările noastre. Că doar şi noi eşisem în aer liber, nu? De acolo veneam.

Şi pentru că în final ne urau “Good Luck!” (probabil că dacă scriau în română ar fi fost “Succesuri!”) şi se semnau “Grupa Cix”, le-am lăsat şi noi un bilet şi le-am anunţat că  DOOM 2 prevede scrierea cu i iniţial a acestui cuvânt. Am vrut să scriem “după ultimele noutăţi disco“, aşa cum ne spune nouă dirigu’ când inventăm formule, dar ne-am gândit că nu s-ar prinde de idee. Aşa suntem sigure că înţeleg. Sperăm totuşi că nu ne fură femeia de serviciu sau altcineva foaia până se întorc fetele din vacanţă.

Ca să nu ziceţi că inventez, poftiţi:

Eh şi acestea fiind spuse, vă urez Sărbători fericite şi aveţi grijă cât mâncaţi!🙂

P.S. La mulţi ani, Gheorghe/Gheorghiţa!🙂

4 thoughts on “Noutăţi disco

  1. Ce pot sa spun, super tare (dar trist in acelasi timp)

    Ati fost la liceul ala agricol, cel mai sus de Copou, care era aproape in afara orasului?

  2. @Lucian – da, la ăla agricol am stat, spre ieşire.

    @Oana – nu m-am gândit la aspectul ăsta, să ştii. Ai şi tu dreptate.😛
    P.S. Cât de curând leapşa, promit! Mersi!

    @Den – mersi mult, te mai aştept! Şi mulţumesc. xox

Leave a Reply

