Leapşa cu cărţi

N-am murit. Am avut câteva zile cam criminale, în care am stat destul cu ochii în calculator, aşa că nu am mai reuşit să vă aduc prospăturile alea de care ziceam🙂

Puţin înainte de Paşti, am primit o leapşa tare drăguţă de la Oana, căreia îi mulţumesc pe această cale! Ce zice leapşa asta? Zice să dăruieşti o carte unei persoane (nu neapărat blogger) şi, evident, să dai mai departe provocarea unui alt blogger. Eu am primit de la Oana “Despre dragoste şi alţi demoni” a lui G.G.Márquez şi îi mulţumesc, deşi am avut ocazia să o citesc deja şi mi-a plăcut foarte tare, deci m-a “simţit” ea, ca să spun aşa.

Pentru că trebuie să ofer şi eu o carte altcuiva, o să-i trimit Iuliei “Lolita” lui Nabokov, pe care eu o citesc acum. Numai că ea va primi varianta în engleză. Unu la mână: “Lolita” – pentru că ştiu sigur că vrea să o citească şi mă gândesc că e bine să tragă puţin cu ochiul înainte (la final, cum face ea!). Şi doi la mână: în engleză pentru că îi place şi pentru că varianta originală e mereu mai bună decât orice traducere (da, “Lolita” a fost scrisă în engleză!)! Deci, Iulia, verifică-ţi mailul şi dă mai departe🙂

O să recuperez zilele pierdute, dar numai şi numai după ce văd episodul din Grey’s Anatomy, pentru că îl aştept de o lună!😛

Cheers!

7 thoughts on “Leapşa cu cărţi

  1. Mulţumesc! Să ştii că chiar la final m-am dus. :)) O să o citesc, garantat. M-ai dat pe spate cu limba în care a fost scrisă.Habar n-aveam. :-?? Hugs!

  2. @Iulia – Şi mie mi s-a părut interesant faptul că a fost scrisă în engleză, de-aia mi-a rămas în minte!🙂 Hugs back.

    @Oana – Nu cred că am mai scris pe blog😕 Stai liniştită🙂 Mersi din nou!

  3. pai si mie cine imi face “cado” carte?
    lasa ca imi fac singura!
    ti-am zis ce mi-am luat IEFTIN? Balzac. dada,dada. De fapt uite mai jos o lista.

    Agatha Christie, O autobiografie 3 lei
    Honore de Balzac – Femeia la 30 de ani, Istoria celor treisprezece 2 lei
    Arta de a nu scrie un roman – Jerome K. Jerome 1 leu
    Balzac – Iluzii pierdute 1.5
    Conan Doyle – O crima ciudata 1.3
    Henry de Montherlant – Celibatarii 1 leu

    eh, doar ma laudam. hahaha.

  4. Pingback: Follow-up SINECTICO 2011 - #DreamTeamRO

Leave a Reply

