Oare chiar mi se întâmplă mie?

Oameni buni, mi s-a făcut pielea de găină! (Ca să citez doi clasici în viaţă, în speţă Ştefan Bănică Jr. şi Andra, desigur!) De vreo săptămână am primit o veste super bună, dar până nu am primit şi mailul de confirmare, nu m-am avântat să vorbesc prea mult despre ea. Să sperăm că nici acum nu e prea devreme dacă zic  “hop” 😛

Mai ştiţi voi când v-am spus că particip la un concurs, organizat de Povestea de seară ? Am citit frumuşel o poveste, m-am filmat, am urcat filmuleţul pe Youtube, am completat formularul şi am aşteptat. Am fost aleasă printre cei zece finalişti şi apoi am cerut şi primit Like-uri. Concursul s-a încheiat cu mine pe locul patru, dar apoi a urmat o perioadă de verificare a Like-urilor şi organizatorii au ajuns la concluzia că primii trei clasaţi şi încă unul sau doi participanţi de sub mine au fraudat alegerile, nu detaliez, aşa că m-am văzut, nici una, nici două, pe locul I şi cu un iPad pe drum spre Târgovişte (să sperăm!)

Ce pot să vă spun? Că sunt bucuroasă? Da, normal că sunt! E prima dată când câştig ceva aşa mare. Ca valoare mă refer. Am mai câştigat odată un leu la o pungă de chipsuri pe care dădusem un leu şi cincizeci de bani, am mai câştigat o carte la olimpiada de română (în două volume, e drept!) şi o sută de lei la un concurs de mate. Altfel, nu cred că am mai câştigat altceva decât experienţă pe la concursuri. Deci da, mă bucur!

Acum că mi-am exprimat sentimentele profunde (mai să-mi dea şi lacrimile, sper să nu se şteargă cerneala şi să mi se deterioreze amprentele), vreau să vă mulţumesc tuturor celor care, trecând pe aici şi citind articolul, aţi dat click şi aţi urmărit filmuleţul. Vă mulţumesc mult de tot şi celor care aţi dat Like, şi celor care nu şi vă urez succes şi vouă la concursurile la care (o să) participaţi! Abia aştept să vă anunţ când (şi dacă, lol!) îmi primesc premiul!

Uite, vă fac cinste cu o prăjitură şi o cafea, iar colegilor mei care îmi mai vizitează blogul le promit că le aduc ceva bun la şcoală drept mulţumire pentru ajutor. Sigur, asta dacă îmi primesc premiul, că altfel nu-mi permit, e criză, voi nu ştiţi? Aaa, sigur, colegul meu care mi-a spus fascinat că el nu ştia povestea asta, aşa că a ascultat-o până la ultimul cuvânt, va primi probabil porţie dublă!😛

V-am pupat!

Sursa foto1, foto2.

15 thoughts on “Oare chiar mi se întâmplă mie?

  1. Doamne, ai idee cat ma bucur pentru tine? Deci habar nu ai! Vreau sa iti spun ca mai am putin si imi dau lacrimile! Sunt mandra de tine si ma bucur sincer ca te-am putut ajuta. Sa te bucuri de el si sa il aduci o data la pregatire sa il vaaaaaad si eu❤ Felicitariiiiiiiii!

  2. Congrats din nou! :*:* Ce bine că sunt cu tine în clasă :-“Mări e cel mai norocos :)))

    P.S. N-am uitat de “datorie”.

  3. @Clove – mulţumesc. Şi mulţumeeesc! O să îl vezi🙂

    @Bibliophile – mulţumesc!!

    @Iulia – eşti o profitoare. Şi jumătate. Mări e de două ori profitor : )) Ce să faci, până şi întârzierea asta ajută la ceva, vezi!
    Tu n-oi fi uitat, dar am uitat eu😕 Nu ştiu despre ce e vorba. Mă lămureşti tu altădată.

  4. Bravo! Felicitari! Ce ma bucur pentru tine! Chiar ieri citind blogul tau, mi-am amintit de concurs si ma gandeam ca nu ai mai zis nimic de rezultate. Urmatorul premiu sa-ti fie si mai mare!😉

  5. @Iulia: asa face Ioana, se face ca ploua cand e vorba de “datorii” si sa faca cinste. hahahahaha.

    ce sa mai … meriti mult de tot si 5 Ipad-uri :)) daca e sa o luam asa.. pentru cate faci si ma rog. stii tu!

  6. @Oana – mulţumeeesc! Da, au întârziat ei mult cu afişarea rezultatelor şi pe urmă a durat ceva până ne-au contactat. Nu mă aşteptam, oricum!😀 Aşa să fie, mulţumesc!😀

    @Laura – mă, dar tu chiar eşti frustrată : )) Mişcă-te-ncoa, să reglăm conturile! Cât despre merite, nu are legătură, a fost vorba de noroc acum cred, pentru prima dată! Dar dacă zici tu, eu nu pot să te contrazic, că nu e furmos!😛

  7. Pe bune ? Oaa, și eu vreau iPad.😛 Drăguță, tot ce pot să-ți spun e să-l mânuiești sănătoasă și felicitări ! :*

  8. la unatc nu te-ai gandit dupa ase? daca se vor gasi timp si disponibilitati conjuncturale, nu ezita, de-ti place, ca talent oratoric ai, la fel ca expresivitate prin tot ce glasuiesti, privesti, misti, respiri. bravo!
    toate bune, Ioano!:)

Leave a Reply

