Muzică de weekend

În sfârşit a venit primăvara. Pe bune, adică! Cu soare, ciripit de păsărele şi concursul Eurovision, hehe😀 Despre acest minunat concurs nu am prea multe de spus. Piesa noastră, deşi nu mi-a displăcut efectiv, nici nu m-a prins în vreun fel; dacă mă întrebaţi pe mine, era evident că nu o să facă vreo mare senzaţie.Dar tot dacă mă întrebaţi pe mine, nici melodia câştigătoare, a Azerbaijanului, nu a fost aşa o piesă care să te lase cu gura căscată. Eu nu am ascultat toate cântecele, deci nu am un câştigător personal sau un top anume, dar mi-a plăcut vocea tipei din Slovenia, aşa că o să v-o arăt şi vouă, că poate n-aţi auzit-o🙂

M-am mai gândit eu aşa, ca începând de astăzi, în fiecare weekend să postez câteva melodii pe care le ascult cu plăcere în săptămâna respectivă, pentru a le împărţi cu cei care îmi mai trec pragul, dar şi pentru a-mi aminti de ele mai târziu, frunzărind arhiva. Şi pentru că v-am povestit că mi-am pus în gând să învăţ rusă, vă închipuiţi că am început să ascult muzică rusească, să-mi obişnuiesc urechea cu sonoritatea ei. Aşadar, weekendul ăsta este dedicat muzicii în rusă.

Am început cu Dima Bilan, pentru că îl ştiam de la Eurovision; are melodii drăguţe, nu sunt capodopere, dar sunt ascultabile. Mie îmi place “это была любовь” (Eto bâla liubov – A fost dragoste), ca linie melodică, dar şi ca mesaj, pe care l-am descifrat prin traducerile pe care le-am găsit pe diverse site-uri. Zic “descifrat” pentru că e evident că sunt forţate şi cu greşeli de exprimare, dar am prins ideea. Atenţie, fetelor, imagini sexy cu Dima la bustul gol😛

Dacă vă place, puteţi să mai încercaţi “Я просто люблю тебя” (Ia prosta liubliu tebia – Eu doar te iubesc) sau “Ты должна рядом быть”(Tî daljna riadom bâti – Trebuie să fii aproape).

Nu ştiu dacă o cunoaşteţi pe Yulia Savicheva. Eu mai auzisem de ea, pentru că a participat şi ea la Eurovision la un moment dat, dar şi pentru că îi auzisem piesa “Прости за любовь” (Prasti za liubov – Iartă dragostea) de multe ori, deşi nu-mi amintesc unde. Îmi place mult vocea ei, are multe melodii frumoase, dintre care:

Прости за любовь


Скажи мне, что такое любовь (Skaji mnie, şto takoie liubov – Spune-mi, ce este dragostea)

Москва-Владивосток (Moscova-Vladivostok)


Это судьба (Eto sud’ba – Asta e soarta – duet cu Anton Makarskiy)

Mie îmi place mult ultima melodie, vă las şi un link cu o traducere, ca să ştiţi despre ce se vorbeşte şi sper să vă placă această incursiune în muzica celor care ne-au furat cândva tezaurul😛

Vă rog să-mi sugeraţi, dacă vreţi,  şi mie ceva muzică bună, melodii pe care nu vi le puteţi scoate din minte, pe care le ascultaţi des şi aşa mai departe.

Audiţie plăcută!

3 thoughts on “Muzică de weekend

  1. uite o parte din melodiile care sunt vesnic in playlist.ul meu. Poate o sa-ti placa vreuna🙂 eu suuuunt in lăăăv cu toate :>

    Denver – The Weight
    Survivor – Eye Of The Tiger
    The Hooters – Johnny B.
    Kansas – Carry on my wayward son
    Chris Isaak – wicked game
    Reamonn _ Super Girl
    Hurts – Stay
    The Cardigans – Favorite game
    Usher David – Black Black Heart
    Kelly Family – Nanana
    Fleet Foxes – Mykonos

Leave a Reply

