Salată

Nu ştiţi de când mă chinui să-mi pun ordine în idei şi degetele în mişcare pe taste.  Mi-am amintit de o glumă sau nici nu ştiu ce era, o discuţie amuzantă şi nu prea:

-Hey, do you have a second?

-A second what?

– …

– Oh, you mean tiiiiime! No, I don´t HAVE time. I don’t own time!

Eh, cam aşa şi eu. Din păcate nu am timp, deşi aş avea atâtea de făcut. În plus, tare aş vrea să mai am vreo două luni la dispoziţie, că, recunosc, domnule, o să-mi fie al naibii de dor de şcoală şi de colegi.  Nu ştiu dacă eu conştientizez o sută de procente în minţişoara asta a mea că asta e ultima săptămână de şcoală. Ultima! Mă rog, faptul că mâine avem inspecţie (!!!) la franceză sau că ultima oră de dirigenţie este un fel de ideal superior, pe care e foarte probabil să nu-l mai atingem în secolul ăsta, nu înseamnă mare lucru, problema cu adevărat mare e că intrăm pe ultimele sute de metri.

Bun. Şi zic: ce fac eu cu timpul? Aş fi vrut şi eu să scriu despre cum am aşteptat sfârşitul lumii cu masa întinsă şi el mi-a tras ţeapă, dar acum e cam târziu, nu mai are acelaşi farmec, că deja mi-au cam trecut nervii pe el. Cică s-a reprogramat, dacă nici acum nu se ţine de cuvânt, cu mine a terminat-o! Am zis! Aş fi vrut să vă povestesc şi despre cât de mult îmi plac mie bujorii, dar nici asta n-am reuşit să mă mobilizez să fac. Eh, uite că vă spun acum. Dacă ar fi să răspund acum la întrebarea “Care sunt florile tale preferate?”, sigur aş spune că bujorii, urmaţi îndeaproape de lalele. Sâmbătă a fost ziua mamei mele şi a primit, printre altele, şi un buchet de bujori superbi, pe care mi i-am cam adjudecat şi o să-i şi pozez ca să pot să-i pun pe desktop şi să mă uit la ei şi când or să se ofileasscă şi n-o să-mi mai miroase casa aşa frumos!

Am zis că duminica o să postez una sau mai multe melodii care mă urmăresc, iar săptămâna trecută au fost două. Una din ele este, poate inevitabil în perioada asta, “Ani de liceu”  –  Stela Enache & Florin Bogardo, mai ales că ieri dimineaţă am mai văzut şi câteva secvenţe din film la TV. Să vă mai spun că eu sunt tocmai la clasa a XII-a B, întocmai ca liceenii? Hai că mă apucă plânsul, lăsaţi-mă, că nu vă mai zic!!😦

Iar cea de-a doua melodie este a Rihannei. Probabil că aţi văzut reclama aniversară de la Nivea. Ei bine, eu după ce am văzut-o de vreo două ori am rămas în cap cu muzica de pe fundal şi pentru că am recunoscut vocea lui Riri, am căutat frumuşel melodiuţa, care se cheamă “California King Bed”. Piesa nu e vreo frumuseţe neapărat, dar dacă mi-a rămas acolo undeva, numai cu cleştele o mai scot, plus că videoclipul e chiar drăguţ (la câţi bani o fi costat, zic şi eu!), deşi se termină cam brusc. Ete, poftiţi:

V-aş mai spune despre ceva, sau mai bine spus cineva, care m-a surprins astăzi, dar vă spun mai încolo, că mă duc să mă pregătesc pentru inspecţia la franceză învăţ la română!🙂

Kiss, kiss, bye-bye!

7 thoughts on “Salată

  1. sa-ti spun ca am avut ultima ora de dirigentie? ca a durat 2 ore si ca nimeni nu voia sa plece? ca am plans ca nebuna toata ziua? ca ador cele 2 melodii de mai sus? ca Matei si-a adus aminte si de tine azi. A zis ca noi doua i-am fost dragi. Sa-ti mai spun ca sunt 12 B? Sa-ti mai spun ca iar imi dau lacrimile?

  2. Hai, nu plângeeee că te bat😦 Sunt convinsă că toată lumea trage de timp la ultima oră, dar ce putem să mai facem? Cât despre Matei, nu mă aşteptam să-mi spui aşa ceva, serios :”> Mi-am amintit acum de orele noastre de fizică din clasa a VI-a, cu eterna optică : )) :*

  3. Ioana, vrei nu vrei, o sa bocesti, la cum te vad eu pe tine. Si eu am bocit in a 12-a, o mare de lacrimi. Pentru ca asa mi-a venit dupa perioada aia absolut superba din viata mea. Si le-am scris romane in albume colegilor de care eram apropiata🙂. All good things come to an end.
    O sa vezi ca o sa vina si alte perioade frumoase, altfel de frumoase🙂. Te pup, m-am emotionat asa tare sa citesc de sfarsitul de liceu…

    • Sunt convinsă că o să plâng, mă vezi bine, să ştii🙂 Ştiu că vine o perioadă frumoasă, nu am de gând să pierd anii de facultate tânguindu-mă după liceu, dar mă termină psihic ideea că nu mai am timpppp! Nu mai are el răbdare cu mine😦 Te pup şi eu!

  4. Eu “mă fac toată găină” când ascult melodia “Ani de liceu”. Cântam azi cu Mihai în clasă şi mai, mai că n-am plâns amândoi.

Leave a Reply

