Sing, dear soul

A trecut weekendul şi nu v-am zis de muzica de săptămâna asta. Pe lângă “Ani de liceu”, care s-a repetat, evident, mai am încă trei melodii pe care le-am ascultat alternativ.

Prima este legată de anii de liceu şi am menţionat-o în postul “Impresii la cald”, şi anume “Vitamin C – Friends Forever”.

A doua este a Shakirei, este veche, dar am ascultat-o pe Pro FM Shakira online şi mi-am amintit de ea, aşa că am tot fredonat-o. Vă prezint “Moscas en la casa”!

Cea de-a treia melodie va rămâne valabilă şi săptămâna asta probabil, fiindcă am ascultat-o abia sâmbătă la reluarea Dansez pentru tine. Se intitulează “Turning tables” şi o cântă Adele cu minunata ei voce.

 

Enjoy!

Leave a Reply

