Femeie, fii bărbată!

Oficial a venit vara! Sigur, eu cu un ochi râd şi cu unul plâng, dar sper că la începutul lunii viitoare o să fiu tare pozitivă şi o să mă bucur cu toate simţurile de vacanţă. Până atunci însă, sfidez temperaturile ridicate cu un frappé şi nişte variante .

Între o problemă de costuri şi o integrală, îmi fac timp sa mai citesc un blog, să mai ascult o muzică sau să mai văd/ascult o ştire tâmpită. Cum ar fi cea a româncei care a devenit român prin schimbare de sex. De ce tâmpită? Păi staţi să vedeţi. Eu n-am o problemă cu chestia asta: ok, vrei să fii altceva decât ai fost declarat la naştere? Foarte bine, go ahead! Fă câte tratamente vrei şi îţi permiţi, du-te la câţi medici vrei, schimbă-ţi garderoba, fă ce vrei!

Şi atunci de ce-s nervoasă? Pentru că operaţia de schimbare de sex este decontată de Casa de Asigurări de Sănătate! Sunt eu nebună, sau asta chiar e o aberaţie? Nu vă puteţi închipui cât mi-s de intrigată pe tema asta. Adică există oameni distruşi de cancer, care mor pentru că nu există fonduri destule pentru tratamente adecvate şi se decontează schimbarea de sex? Adică sunt fetiţe cărora mamele nu le pot împleti părul pentru că au făcut patru ani de chimioterapie din cei cinci pe care îi au şi se decontează schimbarea de sex? Adică doar un procent foarte mic din bebeluşii născuţi prematur reuşesc să se dezvolte normal din lipsă de aparatură şi se decontează schimbarea de sex?! În ce ţară trăim?!

Simt nevoia să îi iau la palme pe toţi ăia care fac legile, care au puterea şi care nu se gândesc la porumbeii pe care îi scot pe gură şi la cretinismele din actele normative! Şi mai au tupeul să iasă la televizor şi să spună că e nevoie să plătească şi pensionarii asigurări de sănătate, fiindcă nu sunt bani! Păi nu-ţi vine să-ţi bagi picioarele în el de sistemu’ lu’ peşte? Şi-aşa în spitalele noastre eşti abia tolerat, nu se pune problema de respect sau grijă faţă de pacient. Bine, poate că nu în toate, dar atât timp cât am fost pusă în situaţia să cumpăr seringi fiindcă în spital nu existau, cât am plătit pentru o ambulanţă din Târgovişte până la Spitalul Floreasca, fiindcă n-am vrut să-i lăsăm pe chirurgii de aici să facă încercări, pe sistemul “Nu ştim sigur, dar îl deschidem şi vedem ce are!”, cât timp se întâmplă astea, rămân la părerea asta!

Şi după ce că nu există bani nici de seringi, noi decontăm operaţia de schimbare de sex? Adică mama plăteşte asigurări de sănătate ca să poată Gheorghiţa să devină Gheorghe? Păi, dragă Gheorghiţa, ştii ceva?! Poate că nu-mi convine! Dacă tot plătesc asigurările alea şi fortunately nu o să am nevoie să beneficiez de servicii medicale, aş vrea ca banii ăia să fie folosiţi ca să salveze o viaţă! Nu ca să-ţi pui tu penis!

Gh. Ce m-am enervat! Dar ziceţi şi voi, nu-i aşa?!

3 thoughts on “Femeie, fii bărbată!

  1. Am auzit si eu. Acuma nu stiu ce sa zic, nu as fi foarte decisa sa fiu contra pe ideea ca esti distrus si din cauza asta, totul e psihic si e grav sa suferi asa, in plus s-au facut numai cateva operatii (vreo 6 parca) din 90 incoace. Dar cand stai sa faci un top (ce urat suna), cred ca problemele de viata si moarte merita intaietate.
    Ufff, e si asta un subiect sensibil.

  2. @Jo – Aberaţie, indeed.
    @Oana – Da, e un subiect sensibil şi sunt convinsă că e foarte greu să ai astfel de probleme de identitate. Nu ştiu, mă gândesc că pentru astfel de operaţii, cei vizaţi ar trebui să apeleze la alt gen de fonduri. Ce vreau eu să spun nu e că nu e grav şi greu să nu-ţi găseşti echilibrul între ce ai în pantaloni şi ce ai în minte şi în suflet, ci că există mii de alte probleme, mai ales în sistemul nostru, care necesită fonduri şi care merită, aşa cum ziceai şi tu, întâietate.
    În niciun caz nu susţin că e uşoară situaţia lor, dar sunt frustrată de lipsa fondurilor şi proasta alocare a celor existente, care include mult mai mult decât astfel de operaţii.

Leave a Reply

