Muzica de ieri

Buuun, pare-mi-se că deja am rărit posturile pe blog, ce să fac, aşa e pe ultimele sute de metri. Scheme, definiţii, formule, ne mai stresăm un pic şi gata. Şi totuşi…muzică tot mai ascult, că altfel nu se poate. Astea-s melodiile pe care am vrut să le postez de aseară, numai că netul meu mi-a stricat planurile. Da, ştiu, cât tupeu!!

Cum vă ziceam, săptămâna asta am tot ascultat Adele – Turning tables, dar i s-au adăugat şi două piese de la Bon Jovi – Livin’ on a prayer şi Always.

Pe lângă Bon Jovi, pe care îi ascult din ce în ce mai des acum pentru că sunt frustrată din cauza faptului că nu merg la concert, am mai ascultat cu plăcere, la recomandarea mai veche a unei prietene, The Cardigans – My favourite game.

O săptămână superbă să aveţi!🙂

6 thoughts on “Muzica de ieri

  1. Îi plac toate melodiile pe care le-ai postat.:X
    Şi eu tot de curând am ascultat melodia celor de la The cardigans. Nu mai ştiam cum se cheamă. Mersi că mi-ai amintit. :*

  2. De bon Jovi nu mai zic nimic😀. Adele imi place si ea, are o voce, wow! Vroiam sa iti zic sa cauti ca is multe bloguri pe care o sa fie/sunt concursuri unde se vor da bilete la Bon Jovi, deci pay attention, poate reusesti sa pui mana pe un bilet🙂.

  3. @Iulia – mă gândeam eu că îţi plac :> Mă bucur. Pups.

    @Oana – da, am participat eu pe vreo două site-uri cred, ar fi un megacadou aşa de final de bac, who knows?! Acum, sunt de fapt mai multe aspecte care mă împiedică să ajung, dar poate, poate😀
    Cât despre Adele, mie îmi dă fiori vocea ei!

  4. pai nu pot spune ca, dupa patru ani, n-am prins gusturule tale muzicale :p, dar oricum eu nu-mi mai aminteam de clip-urile astea…. si acum, sincer, “gagii” din al doilea arata tare buni (mai ales ca toti au plete😡😡 !!!)

  5. Set Fire To The Rain ai ascultat ? Nu mă mai satur de ea.😀
    P.S. Observi cât de mult am comentat … încerc să recuperez pentru absența mea, deci să nu te miri. ;))

  6. @Cătă – numai la prostii îţi stă mintea! Eu nu mă omor după plete la bărbaţi, mă ştii doar, dar muzica e divină!😀

    @Misce – nu o ascultasem, am ascultat-o acum şi îmi place muuult. Mersi de recomandare!
    P.S. Am observat, iniţial am crezut că s-a întâmplat ceva când am văzut la comentarii recente doar numele tău :))))) Welcome back!😛

Leave a Reply

