F.O.R.C.E.

Bună dimi! Vreau să vă povestesc astăzi despre ceva superfain, interesant şi superchallenging dacă sunteţi liceeni.

Acum vreo doi ani, în vara lui 2009, am avut şansa să particip la o şcoală de vară organizată de ASER, pe numele ei FORCE. A fost una din cele mai interesante experienţe pe care le-am trăit, fiindcă timp de 10 zile am învăţat o mulţime de lucruri noi şi am întâlnit oameni minunaţi, atât din tabăra organizatorilor, cât şi din cea a participanţilor. A doua ediţie a avut loc în 2010, iar acum s-a dat drumul la aplicaţiile pentru a treia ediţie. Ce vreau eu să vă spun este, evident, să aplicaţi şi voi!

De ce? Pentru că la şcoala asta se pune accentul pe educaţia nonformală şi pe lucruri care chiar te ajută, nu doar pe teorie, teorie şi iar teorie, cum am fost obişnuiţi în liceu. Veţi lua parte la teambuilding-uri şi la activităţi de dezvoltare recreativă (adică vă jucaţi, măi, serios!), dar şi la traininguri mai serioase, de vorbit în public, de vânzări sau managementul proiectului. Serile or să fie tare frumos condimentate cu petreceri tematice, seri de karaoke sau de film şi miniexcursiile or să fie şi ele pe listă.

Eu am învăţat o groază de chestii, am făcut lucruri pe care nu credeam că le pot face şi, poate cel mai important, am învăţat că între oamenii cu orizonturi comune se pot forma nişte legături în doar 10 zile!

Cum puteţi să aplicaţi? Intraţi pe site-ul Force, mai citiţi, vă informaţi, mai vedeţi nişte poze de la ediţiile trecute, vă convingeţi că merită şi apoi vă duceţi şi aplicaţi. Vă spun eu de acum că participarea costă 470 de lei, ceea ce înseamnă mai puţin de jumătate din cheltuieli şi credeţi-mă că merită fiecare bănuţ!

Hai, aplicaţi, aplicaţi! Succes!🙂

P.S. Dacă aveţi vreo întrebare, nu înţelegeţi ceva, întrebaţi-mă şi încerc să vă fac rost de un răspuns corect şi complet cât mai repede.

One thought on “F.O.R.C.E.

  1. De la noi din liceu vor aplica sigur Tedi, Serena si adina de la aXa C. Sper sa fie acceptati! :*:*
    Tare mult mi-ar fi placut si mie sa particip..:-<

Leave a Reply

