Muzică de weekend întârziat

Iaaaar am întârziat cu muzica din weekend. Hai să vă zic ceva: m-am apucat de sport. Nu ştiu cât mă ţine, dar momentan am o grămadă (aproape două) de chef şi o febră musculară de toată fumuseţea, chiar dacă am făcut muuultă încălzire. Ce să-i faci, aşa e când eşti leneşă tot anul! Bun. Şi pentru că nu prea îmi place ca atmosfera să fie plictisitoare când dau burtica jos şi pun fibră (haha, in my dreams!), de multe ori apelez la filmuleţe de Zumba sau altele asemănătoare, ca să mai alternez. Ca să nu mai spun că să stai o oră pe bicicleta staţionară fără muzică sau un film, înseamnă că te apuci să filozofezi, să reinventezi teoria relativităţii şi mai faci şi planuri pentru următorii cinci ani.

Acestea fiind spuse, sub influenţa filmuleţelor de la baileactivo, am ascultat de la Don Omar – Danza Kuduro şi Shakira – Loca, până la Jennifer Lopez – On the floor. Pe urmă, sub vraja blondei columbiene, am ascultat şi Rabiosa, noua ei piesă, şi vă spun că la ambele cântece prefer varianta în spaniolă. Ce să fac, mă oboseşte spangleza aia! Şi umblând prin related videos, am ascultat şi Don Omar – Taboo, care e o variantă a Lambadei, adaptată. Nu e urâtă🙂

În afară de astea, nu prea am avut alte melodii pe care să le ascult pe repeat, prefer să dau drumul la Pro FM Chill Out şi să-i las pe ei să decidă🙂

P.S. Na, acuma ziceţi şi voi: Loca sau Rabiosa? Că văd că Shakira a dat-o numa’ pe melodii cu astfel de nume şi sonorităţi😛

3 thoughts on “Muzică de weekend întârziat

  1. :))))))))))))))))))) Vreau să știi că pe melodiile astea dansez și eu. Și pe Tonight i’m loving you, I’m into you ( tot J. Lo ) aia a lui Ne-Yo cu Pitbull. Mi se par foarte dansante și mă antrenează. În alte circumstanțe nu le-aș asculta, dar când îmi vine să dansez … danzaaaa kuduruooooooooooooooooo =)))).
    Loca, por que Rabios no me gusta.😛

  2. @Laura – e bine de ştiut, adică dacă vreau să te trezesc în vreo dimineaţă, îţi pun Rabiosa în telefon şi o să te apuce…” la rabia” cred : ))

    @Misce – exaaaact! Ridică ritmul cardiac aşa. Da, am uitat de Iglesias şi J.Lo.😀

    Măi fete, văd că nu vă place Rabiosa. Mie nu mi se pare urâtă, dar se prea poate să fie pentru că-mi place maxim tunsoarea brunetă a Shakirei😛

Leave a Reply

