Ultima strigare, articol telegrafic

Ştiu că o să-mi scuzaţi absenţa. Gata cu gluma, luni e the big day. The biggest, că dacă mă văd scăpată cu bine de proba la română o să respir uşurată. Ca să nu mai zic că peste fix o săptămână n-o să mai am nicio probă şi peste încă două zile aşteptarea va lua sfârşit definitiiiiv.

Rugaţi-vă să ne dea ceva frumos şi cât mai “la alegere😛 Mulţumesc!

Să vă povestesc ceva scurtissim. Menţionez că stau la etajul patru.

Deasupra tocului uşii vecinii mele, perete în perete, există o altă casă. Căsuţa unei familii de rândunele. E făcută de ceva timp, dar n-am tras-o în poză pentru posteritate încă, o să-mi revizuiesc comportamentul şi vă arăt. E drăguţă şi înclin să cred că familia se va înmulţi. Îmi sunt simpatice, dar era să fac un atac azi când am ieşit din casă, fiindcă-s cam sperioase şi zboară (pe fereastra pe care le-o lăsăm deschisă, v-am spus că-mi sunt dragi!) de fiecare dată când se iveşte o fiinţă umană. The end.

V-am pupat!🙂

4 thoughts on “Ultima strigare, articol telegrafic

Leave a Reply

