Libertate, frate!

Fuse şi se duse! Bacul, that is. Gata, totul s-a-ncheiat şi toată clasa a XII-a mi se pare un vis. A fost un an mai mult plin decât greu, la un moment dat părea că nu se mai termină, dar acum constat că n-a fost chiar aşa lung. De acum pot spune că a început vacanţa pentru că, în cazul meu, tot ceea ce urmează reprezintă formalităţi. Aşa noroc am avut să nu mai dau admitere la facultate şi, dat fiind faptul că am medie mare, nu-mi mai fac griji că îmi iau locul cei care-s total paraleli cu matematica/economia sau orice altă materie care are legătură cu ştiinţele economice.

Poate că unii vreţi să ştiţi ce notă am luat, pe unii poate nu vă interesează. Pentru că oricum ştiţi cum mă cheamă, iar rezultatele-s publice, vă voi scuti de efortul de a mă căuta pe site-ul ministerului (ăla care e pe un server aşa bun, de faci rugăciuni până se deschide) şi vă zic eu de la capul locului: 9.90 am media. Venerabilul Trahanache şi paritatea funcţiilor mi-au adus câte un 10, iar Tratatul de la Maastricht mi-a luat 30 de sutimi. Toate împreună îmi aduc un loc în ASE şi, cel mai probabil, în Moxa D. Aşadar, din toamnă îmi schimb amprentele, vor fi de alea de capitală🙂

Şi pentru că tot e duminică, vă las o melodie pe care o cânt (în suflet, nu vă speriaţi, că n-am spart niciun geam!) de la prânz şi despre care un prieten a anticipat că va fi muzica de weekend!

Libertate, frateee….!

Să aveţi o duminică la fel de frumoasă ca a mea!😀

7 thoughts on “Libertate, frate!

  1. Bine te-am gasit, Ioana!🙂 Felicitari pentru nota obtinuta si sa te bucuri de libertate, de vacanta, de vara. Mult succes la facultate. >:D<

Leave a Reply

