TVR inventează episoade

Pentru cine nu ştia, TVR difuzează în fiecare seară de la 23.00 câte două episoade din Anatomia lui Grey. Deci, cine vrea să-l vadă poate să se posteze în faţa TV-ului că-s episoade din vremurile bune, de la început.

Tot pentru cine nu ştia, eu am văzut tot ce s-a difuzat până acum; cu alte cuvinte, eu ştiu că primul sezon a avut doar 9 episoade, că aşa a fost să fie, a început într-o frumoasă zi de martie, când să difuzeze 20+? Da, dar cei de la TVR nu ştiu. Sau ei ştiu, dar nu le-au spus şi celor de la port.ro, care spun că în seara asta se difuzează episoadele 17 şi 18 din primul sezon. Ori astea nu există.Mă explic, da?

Eu pot să trăiesc cu asta, dar mă enervează lipsa de profesionalism. Asta-i, am fugit să mă pregătesc de vizionat!😀

4 thoughts on “TVR inventează episoade

  1. Un search pe wiki sau chiar pe vplay ii scuteau de o asemenea greseala ;))
    Imi place Grey’s (desi nu urmaresc in mod constant), dar tot ma intreb cand au de gand sa difuzeze House? ;))

    • Şi eu m-am întrebat, am sperat că-l difuzează fiindcă eu nu l-am văzut, dar nu mai aştept, o să-l văd online cel mai probabil, că am auzit numai de bine😀

    • Păi tu ştii, dar ei nu :))) Problema e că şi la TV ei au zis aseară episoadele 17 şi 18, ori ce au difuzat ei au fost episoade 8 şi 9 din sezonul II🙂

Leave a Reply

