Cum am învăţat să înot (II)

Vă spuneam că urmează partea a doua, fiindcă sunt hotărâtă să nu abandonez proiectul ăsta până n-o să mă confundaţi cu o sirenă în apă. E clar? O să fiu însă mai scurtă pentru că nu prea am de raportat multe.

Bilanţul zilei de ieri sună cam aşa: am reuşit să înot singură vreo câţiva metri, după care am uitat să dau din picioare (mmmbine, de fapt obosesc încă repede şi nu reuşesc să le coordonez) şi am făcut o vizită spre fundul bazinului. Am fost însă pe fază, tot nu prea ştiu ce gust are apa, dar pot să vă spun că nu, clorul nu e bun pentru ochi. Nu-mi sugeraţi ochelari încă, pentru că mă apucă nervii cu ei la ochi, simt că nu văd :-“. Din nou, pe spate e mai simplu şi trebuie să zic că mă simţeam bine când îmi dădeam seama că mă mişc, iar antrenoarea îmi flutura mâinile deasupra ochilor😀

Începe să nu-mi mai fie frică şi perseverez, sper să reuşesc😀 Lucrul cel mai serios acum e febra musculară. În prima zi nu am făcut cine ştie ce, dar astăzi simt că am febră din creştetul capului până la degetul mic de la piciorul stâng. Cel mai aiurea e cu gâtul, fiindcă stau încordată şi începe să doară. Voi să nu faceţi ca mine😛

Bun, asta-i pentru astăzi, pentru că sunt super-obosită. Am fost să mă înscriu la facultate şi nu vă pot descrie cum a fost, nu mai am energie. Vă spun doar aşa: ora 6.45, suta de persoane prezente, am intrat în clădire la 9.30 după multe cozi şi am ieşit în jur de 1 p.m., cu nervii întinşi la maxim şi leşinată de : foame, sete, căldură. The end🙂

P.S. Înotul ajută la somn, am adormit ca un prunc zilele astea😛

2 thoughts on “Cum am învăţat să înot (II)

  1. Eu am urmat cursuri de inot in clasa a doua, dar nu acolo am invatat, ci singura, dupa cativa ani, la strand. Stilul potrivit pentru fete mi se pare brasul(cel cunoscut si sub numele broasca), pentru ca e super usor si nu obosesti niciodata. De-a lungul timpului, atat printre cunoscuti, cat si pe blog am constatat ca putini oameni stiu sa inoate, principalul motiv fiind frica de apa. In primul rand inotul trebuie privit ca distractie, nu ca un sport care necesita aptitudini, talent, munca. Iti trebuie doar putin curaj si ambitie.
    Da, clorul e contraindicat pentru ochii sensibili. Din cauza lui am fost nevoita sa renunt la mersul la bazin. Si nici apa sarata a marii nu e mai bine tolerata. Iar de ochelari sa nu aud. :))

    • Se pare că multă lume a învăţat în alte circumstanţe decât la cursuri, hmmm…😀 Şi eu am fost uşor mirată când am auzit că de fapt puţină lume ştie să înoate şi e păcat că ne e frică (eu am început să mai scap de ea, dar tot nu sunt super relaxată).
      La cursuri ne învaţă mai întâi craul, care e destul de obositor la început şi în prima oră m-am trezit din instinct dând din picioare în stilul bras😀 Dacă nu reuşesc craul o să-i sugerez antrenoarei să încerc bras, poate prind mai repede, mai ales dacă spui că e mai puţin obositor😀
      Mă gândeam că numai eu am o probemă cu ochelarii😀 Ochii or să fie obligaţi să mai sufere şi ei un pic, că eu chiar vreau să învăţ şi să practic, deci n-am ce le face :)))

Leave a Reply

