What a boy wants

 

Girls with big banana

Mai demult am scris un articol din categoria “Google says” pentru că am zis să se amuze şi altă lume pe seama lucrurilor ce le trec prin cap unora să-l întrebe pe bătrân, aterizând la mine. Normal că între timp lista s-a lungit şi nu de puţine ori mă crucesc când citesc statisticile. N-are rost să vă spun câtă lume nu ştie să înoate, mai că mă simt bine când văd, dar, deşi sunt multe alte fraze populare, n-am să vi le prezint azi pe toate. Mă rezum numai la una care m-a amuzat copios. Sincer.

Bun. Această căutare a fost făcută de un băiat, de asta sunt 99% sigură. Restul de 1% ? Păi mă gândesc că poate prietena lui nemulţumită a căutat o soluţie la această problemă. Persoana, să-i zicem aşa, vrea să ştie asta: ce iti pui pe pesis sa se mareasca instantaneu. Interesant, ă? Deducând că se referă la penis de fapt, ne dăm seama că băiatul (bărbat sigur nu-i, abia se descoperă) are o problemă existenţială. Pentru că, deh, trebuie să recunoaştem, asta e o problemă serioasă. Nu vreau să intru în detalii legate de vârsta tipului (let’s face it, it’s a guy!), dar oricare ar fi, e trist că există o astfel de căutare. Dacă e mic-mic, e trist că nu are alte ocupaţii, iar dacă e la vârsta la care e cazul să-şi facă astfel de griji, e grav că încă mai crede în poveşti de adormit copiii.

O să fac pe sexologul şi psihologul de serviciu şi o să-i dau o veste proastă: nu prea ai ce. Da, ai auzit tu bine că există tot felul de soluţii pentru această problemă, dar, pe lângă faptul că mă îndoiesc sincer de rezultatele multora, nu cred că există vreuna care să-l mărească instantaneu. Îmi pare rău că sunt eu cea care îţi dă această veste extraordinar de tristă, dar cineva trebuia să o facă, nu? Adică dacă tot ai ajuns aici la mine (nu pot să-mi dau seama cum, for God’s sake!), măcar să nu pleci tot nedumerit. Îmi pare rău că ţi-am spulberat visele, dar nu cred că există vreo astfel de invenţie: pui ceva pe penis şi-ţi creşte. Poate doar ceva praf magic, dar de ăsta nu ştiu să se comercializeze la noi. You should try the old-fashioned way😛

Mari sunt unele grădini, hmmm…

Foto.

2 thoughts on “What a boy wants

  1. Eu l-as fi sfatuit sa-si puna un “vgin” in jurul “pesis-ului” si SIGUR i-ar creste instant.:mrgreen:
    In fine… la concluzia ta as adauga: “…si multi au sarit gardu’.”😛

Leave a Reply

