Probleme existenţiale

Cu dulapurile e o problemă. Cu dulapurile fetelor în special. Sunt supuse micşorării: după fiecare şedinţă de shopping, după fiecare drum scurt printr-un magazin, ele au de suferit, inevitabil!

Azi am fost hotărâtă să-mi aerisesc dulapul. Ştiam că multe dintre haine au fost părăsite mult timp, nu prea le mai port, ştiam că ultima încercare de a-l mai goli a dat greş, eu ghidându-mă după principiul “dar dacă o să am nevoie de ele vreodată?”. Ştiam toate astea, dar am zis că azi va fi altfel. Azi o să reduc la jumătate spaţiul ocupat pentru că o să tai în material viu, o să dau deoparte tot ce n-am purtat în ultimele trei luni. Da, cică orice piesă vestimentară pe care nu ai purtat-o în ultimele trei luni (excluzând hainele care nu erau de sezon, logic) trebuie uitată, nu o s-o mai foloseşti.

Doar nu vă închipuiţi că am reuşit să fac ce mi-am propus. Am scăpat de foarte puţine, pe restul le-am rearanjat doar. Ironia sorţii e că acum am mai puţin spaţiu, fiindcă înainte erau mai bine presate, ca să încapă, dar acum, în speranţa că voi renunţa la multe, am început să le împachetez mai lejer şi rafturile sunt aproape pline. Din nou. Îmi vine să râd şi să plâng în acelaşi timp.😛

De ce trebuie să fie atât de greu? Sunt doar nişte bucăţi de material, nişte obiecte, iar pe multe oricum nu le mai folosesc. Tot o să reuşesc eu cândva, refac operaţiunea săptămâna asta. Dacă nu, o să-mi fac un club şi o să mă prezint aşa: “Bună, sunt Ioana şi nu pot să renunţ la hainele vechi!”. E cineva dornic să fie membru? Mai are  cineva problema asta sau …I’m a freak?

Foto.

8 thoughts on “Probleme existenţiale

  1. Bai Dono nu a renuntat nici acum (cred) la o pereche de blugi, pe care ii avea de la 18 ani sau asa ceva (acum avand vreo 30+) deci orice e posibil :)))

  2. Eu eu eu! Ma numesc Claudia si sunt dependenta de haine.😦 Pana si la mare ma gandeam la dulapul meu si zilele astea trebuie sa imi iau inima in dinti si sa il “operez”. Nu se mai poate. Ce e mai urat e ca peste o luna ma mut la Bucuresti. Si in garsoniera am un singur dulap mic. Mic! Prea mic pentru mine. Cred ca o sa dorm cu hainele in pat…sau folosesc si eu ca in reclama de la iaurt…frigiderul pe post de dulap.

    • Bună, Claudia! : ))) Poate pun stăpânire şi pe pat şi ajungi sp dormi pe jos. Doamne fereşte!😛 O să te obişnuieşti tu, eu ce să mai zic la cămin… I’m gonna have sooo much fun :>

  3. Eu nu am problema. Eu am haine pentru strictul necesar, pentru orice ocazie, 1-4 de fiecare tip, în funcție de cât de dea se întâmplă o ocazie.
    Și nu cumpăr noi decât când îmi trebuie, gen nu mai folosesc una că am folosit-o mult timp.

    Eu sunt chiar disperată și încerc să evit cumpărăturile de haine.😆

    Și tot aș vrea un dulap mai mare. Gen maxim 10 haine pe raft… să le văd mai ușor.😀

    • Diana, eu nu am extraordinar de multe haine. Doar că mă ataşez aşa de ele şi deşi nu le mai port din diverse motive, nu-mi vine să scap de ele. E ceva patologic cred😀
      Oricum, e bine că nu ai probleme de astea, iar un dulap mare cred că ne-ar fi de folos tuturor. Ce bine ar fi să fie aerisit aşa🙂

Leave a Reply

