Problemă organizatorică

LATER EDIT: Ok, am renunţat la tema cu maro şi verde, şi mie mi se părea obositoare, aşa că am ales ceva mai aerisit. Zic că e mai bine acum🙂

Am schimbat tema pentru că mă cam plictisisem, simţeam nevoia să mai schimb peisajul. Asta e drăguţică ea aşa, mie îmi plac culorile şi îmi place şi că pot schimba background-ul dacă vreau, dar parcă e deranjant un pic faptul că fontul comentariilor este mai mare decât cel din articole. Doar mi se pare mie sau chiar e?

Oricum, probabil o s-o păstrez o zi-două măcar, că poate mă obişnuiesc cu ea, dar dacă e deranjant, ziceţi-mi că nici mie nu-mi place când intru pe bloguri cu teme prea obositoare😀

4 thoughts on “Problemă organizatorică

Leave a Reply

