S-a terminat, s-a terminat

Gata, s-a dus şi vara asta. Calendaristic vorbind, pentru că până la echinocţiu mai e un pic. Am ajuns la concluzia că iubesc de fapt toate anotimpurile, nu doar vara cum am crezut mult timp, doar că senzaţia de libertate pe care o dă vara e unică. Mie îmi pare bine că se termină, pentru că aşa îmi lasă şansa să mi se facă dor de ea pentru la anul😀

Cred că una din melodiile verii, cel puţin pentru mine, a fost “A night like this” a lui Caro Emerald şi cred că tot timpul o s-o asociez cu anotimpul ăsta. Şi dacă tot am ajuns aici, nu ştiu vouă, dar mie îmi place mult fata asta, aşa că vă recomand mai multe din melodiile ei, pe lângă “Back it up”. De exemplu, “That man” sau “The other woman”. Enjoy!

Ok, ne citim… la toamnă!😛

 

3 thoughts on “S-a terminat, s-a terminat

  1. s-au terminat si pt mine mai multe.
    toamna a inceput, toamna a terminat tot🙂
    ehe. nu am legatura asa mare cu subiectul.. doar voiam sa zic si eu cev.a.

    • N-are nimic, dear🙂 Şi ştii tu cum se spune: “Don’t cry cause it’s over, smile cause it happened.” Încă un pic şi vine iarna, ca să te simţi bine😛

Leave a Reply

