Nu-mi place contorsionismul

Îmi plac oamenii care au capacitatea fizică, dar şi psihică de a-şi controla corpul atât de bine, încât să facă artă din asta. Îmi plac gimnaştii,  înotătorii, dansatorii. Îmi place dansul mult de tot, îmi place să văd cum timp de două minute un dansator e parcă o altă persoană, o marionetă în mâinile nevăzute ale muzicii, trăind parcă într-o altă dimensiune, dar fiind extrem de implicat în acelaşi timp. Îmi plac la nebunie oamenii care fac lucruri frumoase prin controlul pe care îl au asupra trupului  lor, combinat cu multă muncă.

Nu zic că nu-i respect pe ceilalţi sportivi, ba da, doar că nu-i nimic artistic într-un meci de fotbal sau în saltul cu prăjina, deşi orice sport implică disciplină şi anumite capacităţi, pe care noi, ceilalţi, nu le avem: ori ne lipsesc cu desăvârşire, ori n-am ştiut sau n-am vrut să le cultivăm. Revin, deci, la frumos. Îmi place frumosul.

Acum, ce e aşa frumos la contorsionism? Nu întreb retoric şi cu atât mai puţin ironic. Ştiu că noi trecem prin filtrul conştiinţei noastre aproape totul şi e normal să vedem lucrurile după standardele proprii, deci nu zic că nu poate fi frumos pentru unii. Poate sunt eu superficială şi poate dacă aş şti să apreciez mai mult asta, mi s-ar părea frumos. Nu-mi spuneţi că e surprinzător sau interesant. Asta ştiu, şi eu zic “wow!” când văd aşa ceva, dar nu e un wow admirativ al meu. E un “wow, de ce mi-ar plăcea asta?”, pentru că inevitabil mă gândesc la cum sunt chinuite anumite părţi ale corpului în timpul ăsta. Da, e interesant când mă gândesc la riscurile şi eventualele consecinţe ale acestui…sport (?), dar nu simt fiori pe şira spinării când văd aşa ceva, nu ştiu de ce. Nu ascult în fiecare zi muzică clasică, dar atunci când sunt in the mood, simt furnicături când o văd pe Valentina Igoshina care nu-şi mişcă trupul decât atât cât e nevoie ca să atingă fiecare notă din Fantaisie Impromptu. Pentru că interesant, suprinzător, neobişnuit nu e de ajuns ca să mi se pară frumos.

Aşa că întreb, sunt singura care nu găseşte frumos contorsionismul? Căreia efectiv nu-i place să vadă o femeie (nu am apucat să văd bărbaţi făcând asta, deşi ştiu că sunt) întoarsă în aşa fel încât nu ştii unde-i capul şi unde-s membrele?  Şi dacă mă citeşte cineva căruia îi place, rog să-mi spună ce anume, că poate o să îmi dau seama că deep inside, îmi plăcea şi mie, dar nu ştiam😀

4 thoughts on “Nu-mi place contorsionismul

  1. Doamne, acuma poate o sa sune ciudat, dar mi-am adus aminte de ce am fost bff :)) Ma uitam ieri (sau azi?) la reclame pe Protv si am vazut ca urmeaza sa vina la Maruta tipa care detine recordul la asa ceva. Si prima reactie a fost “nu-i corect, eu nu sunt in stare nici sa ma dau peste cap fara sa ma vait”, iar a doua a fost “wtf? femeia asta nu are oase? are jeleu inauntru?”. Deci si pe mine ma super-minuneaza intr-un sens rau acest…sport. Ma inspaimanta mai degraba.

    • E ok, nu sună chiar aşa ciudat😉
      Ah, am uitat de Măruţă, chiar voiam să mă uit la tipa asta, ca să văd, poate prind şi eu ideea, dar, na, cu altă ocazie acum😀

      • Am vazut eu Happy Hour si pe bune ca nu ati pierdut nimic. O femeie din strainatate cu care Maruta a deschis al 5’lea sezon, o femeie-elastic care intra in orice spatiu mic. Eu nu pot sa spun ca imi plac sau nu imi plac contorsionistii. Pur si simplu imi sunt indiferenti. Nu simt nimic cand ii privesc indoindu-se in moduri in care eu sunt incapabila. Nu mi-e ciuda, nu mi-as dori sa am si eu o astfel de capacitate. Femeia asta castiga bani din contorsionism, si sincer, ar fi o prostie sa poti sa faci “smecherii” dintr-astea in mod gratuit.

  2. Îţi dai seama că n-ar fi logic să faci aşa ceva pe gratis, numai ca să îţi etalezi talentul. Cu siguranţă că nici eu nu mi-aş dori să am aşa talent😀 Mulţumim de informaţii!😛

Leave a Reply

