Când îţi exprimi durerea greşit

De ceva timp s-au cam dus bateriile la telecomandă, dar din comoditate, precum şi pentru că nu mă uit prea mult la televizor, nu le-am schimbat, aşa că merge cam greu să fac zapping şi deseori stă cam mult pe un program. Uneori îl las însă în mod deliberat pe diverse discuţii mai mult sau mai puţin intelectuale, precum cele de pe Realitatea TV din această seară.

Mă rog, discuţia despre mortul din Parlament se purta atunci, n-am stat să ascult cine ştie ce, dar am prins o fază. Un invitat din platou, care nu ştiu ce hram poartă, nici ce nume are, nici ce meserie, îşi începe intervenţia într-un mod solemn: “În primul rând aş vrea să transmit şi eu condoleanţe colegului nostru care nu mai e printre noi.”

Seriously? Condoleanţe pentru ce, că i-a murit pisica înainte să se prăpădească şi el, dar n-ai apucat să-i spui înainte? Aaaa, îţi pare rău de el că a murit? Păi zi, mă, aşa. Transmite condoleanţe familiei sau câinelui care e încă viu!
Băi oamenilor, mai puneţi dracului mâna şi pe o carte şi mai ascultaţi-vă-n gând înainte să scoateţi perle pe gură la televizor. Filozofaţi aiurea în faţa a mii de oameni şi-abia legaţi două cuvinte coerent şi alea chinuite!

One thought on “Când îţi exprimi durerea greşit

Leave a Reply

