Nu e Nichita

Scurt de tot: n-am mai scris de ceva timp despre căutările pe Google, dar am zis că asta nu-mi scapă. Îmi plac oamenii care vor să se culturalizeze, chiar dacă nu ştiu prea multe, dar asta m-a cam întristat. Cineva caută: “nichita stanescu liceu cimitir al tinereţii mele”.

Nunununuuuu! Nu e Nichita! Nichita e cu leoaica, şi cu pasul de domnişoară, şi cu adolscenţii pe mare, şi cu toamna care a venit, şi cu ce bine că eşti, ce mirare că sunt, şi cu ploaie în luna lui Marte, şi cu lecţia despre cub şi cu n-ai să vii şi cu multe.
Cu cimitirul e George Bacovia. Capisci? Vezi dac-ai chiulit de la română în liceu?😛

One thought on “Nu e Nichita

  1. daca “o dinioara- doua diniori”, “frumoas-o” au ajuns intelese dupa cum le-am grafiat special, iti dai seama ce vine din urma?
    don’t look back, ever! succes unde mergi si prepare good!🙂

Leave a Reply

