Nu știu cum să încep

N-am mai scris de atâta timp că aproape nu știu de unde să apuc cuvintele și mi se pare că nu mai am când să recuperez tot ce nu v-am povestit. O să încerc totuși să rezum cam ce am făcut eu în săptămâna asta, că deja m-am obișnuit cu noua mea viață și, deși mi-e un pic dor de casă, gândul că sunt atât de aproape și dacă se va întâmpla să nu mai pot, în două ore sunt acolo, mă liniștește și pot să-mi văd de activități.

S-o luăm metodic, vreți?

Cum e în București? E ok, mie îmi place😀 E drept că e aglomerat, mai ales în comparație cu urbea mea, dar e frumos și vezi tot felul de oameni și nu se uită nimeni ciudat dacă îți scoți cartea în metrou sau RATB. Încă sunt la început și nu am văzut prea mult din el, dar plănuiesc, așa că dacă aveți sugestii de trasee care merită o plimbare, de locuri care merită vizitate, aștept să mi le împărtășiți, nu fiți sfioși🙂 Voi reveni sigur cu întâmplări din capitală, că nu vor întârzia să apară, sigur.

Cum e la cămin? E foarte bine, camera e relativ mare, mai ales în comparație cu alte cămine, avem baie în cameră, deci nu trebuie să ies în prosop pe hol. Suntem într-o zonă foarte bună, eu fac între 90 și 120 de secunde până la facultate (bine, poate 180 dacă pun de când ies din cameră) și 9-10 minute până la Piața Romană. Atmosfera din cămin e ok, deși avem niște tipi cu care stăm perete în perete și care cred că au săracii o casetă veche pe care au pus 4-5 melodii pe care le pun toată seara, până noaptea, cu boxele la maxim, desigur. Cred că au fost reclamați, că a venit paznicul mai devreme, iar acum văd că au dat mai încet. Dacă nu-și revizuiesc comportamentul permanent o să aflați zilele viitoare despre cum le-am pus lipici pe clanță sau altele de genul. A, despre cămin încă una și gata: azi dimineață ne-a trezit cineva cu un răcnet: ”Bună dimineațaaaaa, Moxaaaaaa!”. Dat fiind faptul că aveam și muzică pe fundal, tind să cred că-s tot vecinii noștri. Dar e frumos în cămin😛

Cum e la facultate? Încă n-am păreri, deși se presupune că am început de ieri. Am avut două cursuri și un seminar, iar profii de curs au chiulit, azi avem zi liberă, deci abia de mâine o să intru mai în pâine probabil. Știu că o să-mi placă însă, deși știu și că e greuț🙂 Pentru că în ciuda concepției ”Aaa, ASE, mult timp liber!”, și aici sunt mulți studenți care citesc și se documentează mai mult decât au nevoie pentru seminar. Mai ales dacă îți dorești să știi cum stă treaba pe la Bursă, BNR sau așa ceva😛

Cum e în rest? E tot bine. Colegele mele de cameră sunt super, ne înțelegem foarte bine și sper să nu se schimbe chestia asta, am mers mai mult pe jos săptămâna asta decât toată vara și am deja stații de metrou la care nu mă mai uit pe panouri, mi-au intrat în reflex😛 Că veni vorba, una din ele este Aviatorilor și am fost în Herăstrău cu bicicleta și ieri și alaltăieri. Nu am mai mers pe bicicletă de vreo 8 ani cred și nu-mi venea să cred că e așa adevărată expresia ”ca mersul pe bicicletă”, eram ca un copil mic care are o jucărie nouă.

Bineee, cam atât pe azi că eu mâine am cursuri de la 7.30 și să vedem cum mă trezesc. De acum nu mai iau pauze de astea de la blog, măcar când îmi las creierul la răcit după ce învăț la mate și tot scriu două rânduri.

Noapte bună, București!😛

6 thoughts on “Nu știu cum să încep

  1. Studentie frumoasa! Mi-ai amintit de mine acum vreo cativa ani (minus faza cu caminul), a fost o perioada agitata, dar placuta. Cat despre locuri de vizitat in Bucuresti… sunt o gramada de stradute si case pitoresti, pe multe o sa le descoperi tu insati, mai ales daca iti place sa hoinaresti. Asa de inceput iti recomand strada dr. Lister (pe la Eroilor), sunt vreo doua ceainarii prin zona – Cotroceni si Infinitea – cu o atmosfera tare linistita si cozy🙂

    • Sper și eu să fie o perioadă plăcută. Mulțumesc și pentru recomandare, chiar auzisem de Infinitea și vorbeam cu niște prietene să ieșim la un ceai weekendul ăsta. Revin cu impresii dacă merg😀

Leave a Reply

