Good morning, sunshine!

Ok, probabil că la ora asta e mai potrivită o adresare de genul ”Good evening, little star!”, dar titlul articolului de față nu este o formulă de adresare către voi, ci modul în care îmi place mie să ”salut” diminețile în general. Acum, că nu-mi iese mie de fiecare dată, asta e cu totul altă problemă.

Atunci când eu eram privată de elementul poate definitoriu al secolului XXI, internetul, am primit leapșa de la Oana, care mă ruga să vorbesc despre diminețile mele. Ei bine, eu despre asta am scris mai demult, când anticipam un articol de toamnă datorat programului de studentă🙂

Ok, de vreo săptămână și ceva lucrurile s-au cam schimbat, e drept. O dată la două săptămâni, am lunea un seminar de la 7.30. Atunci mă trezesc cam pe la 6.40, stau 5 minute iar apoi mă pregătesc până pe la 7.00. După asta mănânc și îmi mai aranjez ce am de luat cu mine, iar pe la 7.20 sunt deja pe scări. Da, fac cam 2 minute până la facultate, cum spuneam, deci am timp!😀
În zilele în care am cursuri mai târziu mă trezesc după ceasul biologic, iar asta înseamnă rar mai târziu de 9 și ceva. Nu pot dormi mai mult. Atunci am timp să mănânc și să beau un ness eventual, în timp ce verific mail-urile și blogurile, după care să mai citesc. Vorbesc în perspectivă acum, desigur, pentru că încă nu prea am avut multe cursuri de citit, teme sau cărți ca să aprofundez. N-am nici măcar card ca să intru la biblioteca ASE, așa că momentan sunt destul de relaxată dimineața. Să vedem mai târziu, că sigur se mai schimbă lucrurile. Am așa o vagă bănuială că zilele de joi, când am după-masa și curs și seminar de mate, or să înceapă foarte devreme și or să aibă în meniu: mâncare, mate, cafea, mate, mate, mate, mate.
În fine, mai sunt zilele de weekend. Mâine plec acasă, deci sâmbătă și duminică o să fie relaxare dimineața, o să-mi beau cafeaua cu mama personală și o să stăm la șuetă, dar în weekendurile pe care le petrec la București cel mai probabil o să mai merg în parc cu bicicleta cât mai e frumos și am timp, iar apoi o să-mi fac ceaiuri și cafele calde, mai văd un film sau mai citesc o carte (de care carte, nu știu: că e de microeconomie, de mate sau de beletristică).

Momentan, cam asta e, diminețile mele au suferit o schimbare și încă n-am un program bine stabilit, dar o să vă țin eu la curent cu aceste aspecte importante ale vieții mele, că nu știu dacă am menționat că eu-s matinală și prima parte a zilei e importantă la mine. Motiv pentru care și-mi pare rău că am mate după-masa la facultate, am un randament mult mai bun dimineața. Eh, asta e, omul se adaptează🙂

Ok, asta a fost tot. Leapșa o poate lua oricine, hai că nu e greu!

Good night, little stars!😛

6 thoughts on “Good morning, sunshine!

  1. orar de boboci! asa se intampla mereu! adaptarea se cere, vine cu timpul! vezi ca esti invitata sa preiei o leapsa, daca poti, vrei, timpul iti permite! de la mine, da!

    • Sper și eu că în timp o să mă adaptez, deși am și colegi mai mari cu orare aiurea, cu ore de la 7:30 și apoi de la 15. Asta e🙂 Mulțumesc pentru leapșa, trec să o iau😀

  2. Ce norocoasa esti ca ai facultatea aproape de locul unde stai, eu am dimineti in care trebuie sa ajung la job la 7:30 si trebuie sa ma tresesc la 5:30 pentru a putea iesi pe usa la 6:30, pentru ca in jur o ora fac pe drum. Nu reusesc, ma trezesc la 6…si plec spre serviciu la 7. Intotdeauna intarzii. Cam neplacut.
    Nu am timp decat de cafea, spalat, fardat, pregatit geanta.

    • Așa e, sunt foarte norocoasă că sunt atât de aproape, sper să nu fiu nevoită să mă mut la anul😀
      Îmi pare rău că tu n-ai timp să savurezi diminețile sau măcar să nu fii nevoită să te grăbești😦

  3. Cred că abia aștepți weekend-ul🙂 Eu sigur îl aștept, n-am reușit să beau decât o cafea de la automat săptămâna asta și n-am prea avut timp nici de mine.

Leave a Reply

