A venit toamna

Nu am multe de spus, doar că sunt încă acasă şi trebuie să împachetez din nou, deşi nici n-am despachetat bine. Plouă, e o atmosferă tristă şi aş sta acasă, în pat, cu ceaiuri calde şi prăjituri şi aş citi.
Tare mă tem că o să adorm pe drumul spre Bucureşti, la cât de mohorât e afară, iar după-masa de duminică ar fi fost mult mai frumoasă dacă era completată de un film sau o carte bună, stând în pat, chiar şi singură în camera de cămin, până îmi ajung şi colegele. Din păcate, va fi completată doar de o luptă acerbă pe care sper să o câştig cu ajutorul dicţionarului, că am la engleză de comentat în cinci pagini un articol de două pagini din “The Economist”. O să mă distrez, yay!😀

În rest, cum sunteţi? Eu am ascultat numai “Emoţie de toamnă” toată ziua şi nu-mi vine să cred că e atât de frig şi că la munte ningeee.
Şi vreau să-mi mut casa la Bucureşti. 😳

Duminică frumoasă vă urez!

4 thoughts on “A venit toamna

  1. “Plouă, e o atmosferă tristă şi aş sta acasă, în pat, cu ceaiuri calde şi prăjituri şi aş citi.”
    Acelaşi lucru l-aş face şi eu.

    • Eu încă n-am plâns, dar mă ia uneori câte un dor😳 Ziceam că în weekendul viitor rămân în București, dar cred că până în celălalt nu rezist😆

Leave a Reply

