Inamicul public numărul 1

Ce este praful știe toată lumea, că doar mereu ne ferim de el. Ne ferim când cei de la salubritate mătură pe stradă, când îl ștergem de pe mobilă (și el se pune imediat la loc spre disperarea mea) sau ne feream când treceam pe lângă tabla din liceu pe care o ștergeau băieții (am menționat vreodată că dirigul a lăsat dispoziție în clasa a IX-a ca fetele să nu șteargă tabla?

Ei bine, și profa care ține cursul de Bazele Contabilității la mine are o problemă serioasă cu praful. Dar și cu logica. Să vă povestesc.
În amfiteatrele noastre sunt două table: una obișnuită, de se ”acționează” cu creta și alta cu marker. La cursul ei, nu era buretele pentru cea cu marker și nu știa cu ce să o șteargă. În câteva secunde o vedem că se îndreaptă spre cârpa aia udă cu care se șterge creta și îi stabilește o direcție suspectă: tabla plină de litere scrise frumos cu marker roșu. Până am reacționat noi și i-am spus că un șervețel o poate ajuta, ea a și trântit cârpa și a șters toată roșeața. Când ne-a auzit ideea ne-a dat o replică demnă de filmele cu proști: ”Cu șervețelul se făcea prea mult praf.”  Mai are rost să vă spun cât de serioasă era? Bineînțeles că n-am mai avut nicio reacție pe care s-o exteriorizăm, le-am păstrat pe toate pentru noi.😆

Seriously, să o anunțe cineva că substanța aia, cerneala aia sau whatever, nu face praf! Nu, nici eu nu suport praful, mai ales ăla de cretă, dar markerul nu e cretă!😆

4 thoughts on “Inamicul public numărul 1

  1. O fi fost traumatizată de la praf :)) Eu am avut în gimnaziu o profesoară care nu atingea creta dacă nu era înainte învelită într-un strat gros de hârtie :))

  2. @Nice -mă îndoiesc sincer, era foarte serioasă :-s

    @Oana S. – da, sigur are traume. Iar profa ta e chiar mai rău😆

    @El CiD – bun-venit! Să știi că e posibil să nu fi fost atentă la ce spune🙂

Leave a Reply

