Chestii faine

Serios? N-am mai scris de vreo 10 zile? Nu-mi vine să cred cât de repede trece timpul. Băi, și am atâtea chestii să că mai povestesc, dar nu reușesc să le mai adun în articole.

Știți ce weekend superfain am avut? Am petrecut două zile în Azuga cu niște oameni frumoși din toate punctele de vedere și, deși am dormit foarte puțin în ultimele zile, simt că am multă energie.  E o perioadă plină pentru mine și, deși aș mai avea nevoie de timp liber uneori, n-aș renunța sub nicio formă la chestiile frumoase la care am șansa să particip.

S-au schimbat o groază de lucruri în viața mea de când am început facultatea, începând de la un alt oraș, o altă atmosferă, un alt mediu în care îmi desfășor activitățile, până la oamenii noi pe care îi cunosc și la locurile pe care unii din cei ”vechi” le ocupă acum mai nou. S-au schimbat în bine majoritatea.

Eu sper că vă simțiți și voi la fel de bine ca mine, dacă nu și mai bine, da?

Revin!

One thought on “Chestii faine

Leave a Reply

