Deja?

Cine a văzut deja reclama cu specific Crăciun-ist, mâna sus! Să nu spuneți că n-ați văzut, că am văzut până și eu care n-am televizor. Bine, am văzut în weekend, când eram acasă, unde aveam televizor, e drept. Ok, never mind. E o reclamă care deja e pe post și are pe fundal melodia ”Shake up Christmas”, dar varianta în română (mai puțin refrenul). Asta a fost așa ca reper, nu are vreo importanță deosebită. Unde vreau sa ajung? (De când scriu așa rar, încep să mă exprim într-un mare stil, să-mi fie rușine!).

Ce naiba, deja reclame de Crăciun? Păi o ținem lungă așa 6 săptămâni sau câte mai sunt până atunci? Personal, o să fiu atât de fed up în ultima săptămână că n-o să mai suport niciun clopoțel, nicio bucată de petic roșu (cu alb), niciun îngeraș sau vreun Moș Crăciun. O să-mi sune-n cap ”Shake up Christmas” sau alte melodii de genul (că am un lapsus cât Groapa Marianelor acum) până când n-o să mai rezist și în loc să ascult colinde, o s-o dau pe ”All summer long” sau ”Danza Kuduro”, d-astea de vară😆
Mai mult, când veneam de acasă duminică mi-am ridicat privirea din carte câteva minute și mă uitam pe geam visând la nemurirea sufletului feedback-ul de la VIP, când ochii mei, obișnuiți cu întunericul, au fost agresați de o casă plină toată de instalații de Crăciun. A fost o fracțiune de secundă, dar erau multe și colorate și luceau și n-am reușit să înțeleg de ce de acum. De ce? Mai e timp, serios și o să ne plictisim dacă începem chiar de acum. Măcar până la 1 Decembrie să mai așteptăm, cum face o prietenă a mea😛
Bine, nu știu de ce mă miră că ăștia au început cu reclamele, măcar ei urmăresc profit, dar și Palatul Victoriei lucea aseară. Nu știu dacă tot în așteptarea sărbătorilor, sau Boc ne sugerează că luminița speranței nu s-a stins încă. E ceva mai metaforic, mai subtil, cred🙂

Cum vă simțiți când suntem bombardați cu reclame+promoții+produse Limited Edition de Crăciun? Mă rog, astea ultimele-s chiar drăguțe în multe cazuri😀

P.S. Bine v-am regăsit! Pups.

P.P.S. Nu mă-nțelegeți greșit, îmi place mult ”Shake up Christmas”🙂 Și-mi place și melodia asta, pe care chiar o ascult mult iarna😀

6 thoughts on “Deja?

  1. Astăzi, în drum spre facultate, am văzut că se montează instalaţii pe brazi şi pe fântânile cele mai importante din centrul oraşului. Pe mine nu mă prea supără reclamele cu Crăciunul, le prefer pe alea în locul unor stupide care îmi pun răbdarea la încercare de fiecare dată când deschid televizorul (ex: “Sunt ice-ice pingui, sunt ice-ice pingui. Io pleeec!”)

Leave a Reply

