Inspiration-less

Voi știți de când am eu deschis tab-ul cu Add New Post? De câteva ore. Pentru că, sincer, eram decisă să scriu imediat ce am deschis laptopul. Dar cum socoteala din târg…știți voi, n-am reușit. Pentru că a trebuit să fac ordine și pentru că a trebuit să comunic cu mama personală. Pentru că pe urmă a trebuit să-mi liniștesc piticul cafegiu, iar mai apoi a trebuit să fac chestii de importanță capitală: să verific toate mailurile, să mă uit pe facebook, să-mi citesc blogurile, chestii de astea fără de care nu poți trăi, of course. Pe urmă am mai furat niște minute ca să mai citesc și eu 2-3 rânduri dintr-o carte, că mă fac de râs de tot dacă nu o termin în 2011 și pe urmă mi-am dat seama că a trecut timpul și că la 7 trebuie să fiu într-un loc și nu mai ajung decât dacă-s gata la 6 juma’te. Ca să mă înțelegeți, acum e 6. Fix, fix, fix.

Așa că, ziceți, cum naiba mai adun acum ideile din capul meu mic și plin ca să scriu un articol de ăla de să nu clipiți până nu-l terminați de citit? N-am cum. N-am cum, că eu-s o artistă și se știe  că artiștii au nevoie de timp și mediu ambiant ca să creeze, ok? (Știți că nu mai e 6 fix, da?)

Am o frustrare și o s-o împărtășesc cu voi, ca să am și eu un subiect pentru articolul ăsta pentru că, așa cum sigur v-ați dat seama, n-am avut când am început să-l scriu😛 Am o problemă de time management. Da’ una mare. Aș vrea să fiu în multe locuri în același timp și să pot să fac multi-tasking la modul ăla serios, nu așa, că țin telefonul la ureche și scriu un mail în același timp. Nu așa. Eu vreau să-mi fac tema la microeconomie în timp ce merg spre ședințele VIP sau Econosofia. Vreau să citesc toate cursurile (și să-mi rămână în cap) în timp ce beau ceai și mănânc biscuiți cu ovăz și stafide cu Iulia. Vreau să pot să mă văd cu toată lumea, fără să adorm numai la 2-3 dimineața fiindcă nu termin proiectele. La modul ăsta de multi-tasking-able vreau să fiu. Any suggestions?

Bine, dragilor, păi vă mulțumesc că ați intrat să citiți acest articol fără cap și coadă. Vă mulțumesc că v-ați luat din timpul vostru ca să aflați despre problema mea cu timpul și sper că nu v-am creat probleme de time management și vouă. Sau aveați deja?
Eu am plecat, poate voi reuși să fiu gata în cele 12 minute câte mi-au mai rămas. Ce mai, am un talent fantastic la încadrarea în timp, mai-mai că-mi vine să mă pup, nu alta😆

Să fiți cuminți!

P.S. Da, cuvântul din titlu e inventat de mine și da, sunt mândră de el😛

8 thoughts on “Inspiration-less

  1. Uneori si eu ma mir de capacitatea mea de a fi gata in cateva minute. Am impresia ca am facut armata sau ca macar am fost la Campina 2 ani… :))
    Si eu mi-as dori sa fac muuulte lucruri si ma doare sufletul cand renunt la unele, mai ales ca, de obicei, renunt la lucruri dragi mie, la oameni dragi mie, la locuri dragi mie. Dar asta e. Sunt alegeri pe care le facem si ni le asumam.

    • Poate o s-ajungem s-o întrecem pe Andreea, cu tot cu programul ei de la poliție😛
      Așa e, din păcate, alegem de multe ori să renunțăm la lucruri care ne plac și ne fac să ne simțim bine, dar mai știi cum era…trebuie să alegem opțiunea cu cel mai mic cost de oportunitate😛

  2. daaa,nu esti singura care a intampinat aceasta problema, eu cred ca daca vrei sa te ti de facultate 100%(lucru care nu prea se mai intampla in ziua de azi,cel putin la facultatea mea) si vrei sa te implici in alte activitati(spre exemplu ceea ce faci tu), sa te mai si distrezi,e aproape imposibil sa nu te lovesti de acest “time management”, si cred ca o solutie la aceasta problema este sa lasi timpul sa treaca pana te obijnuiesti cu orele tarzi de culcare,sa devina o rutina.La mine unul tine😀

    • Așa e, Mihai, tre’ să facem cumva cu alea 24 de ore să încapă tot în ele, dar e cam greu.
      Păi ține la tine asta cu dormitul târziu, dar știi ce efecte catastrofale are acest obicei asupra siluetei si tenului unei fete?😆 Acum serios, vreau să-mi aranjez timpul așa încât ultima chestie din care tai să fie somnul. Nu doar că-mi trebuie, da’mi și place, ce naiba😆

  3. cred ca ma omis problemele cu silueta si tenu,datorita faptului ca nu le-am intampinat:))Da, cu siguranta somnul este unul dintre cele mai bune lucruri existente pe pamant😀, asa ca nu-ti ramane decat sa tai din activitatile care nu tin de facultate, desi nu e un lucru placut, bineinteles excludem faptul ca ai putea sa tai din orele destinate facultatii:D

Leave a Reply

