Amăgire

Eu nu știu ce părere aveți voi , dar mie săptămâna asta mi s-a părut îngrozitor de frig. Poate că m-am sensibilizat între timp, că parcă anul trecut nu mi-era așa, dar am fost și puțin răcită și efectiv am simțit pe propria-mi piele cum cobora mercurul din termometre.
Până la facultate nu apuc să simt cât e de înțepător, deci nu știu cum e dimineața, dar serile trecute mi s-au părut crunte. La modul ăla la care mi se înroșise nasul și mă usturau mâinile dacă le țineam afară. La modul la care am folosit juma’ de pachet de șervețele din Romană până-n Moxa ( 10 minute, that is) și sinusurile mele mă amenințau cu demisia. Frig, domnule!

Ee, dar suportăm și frigul pentru că știm că la un moment dat o să vină ceva frumos. Ca atunci când mergem cu mai multă tragere de inimă la școală pentru că știm că vine vacanța. Mă rog, poate nu e cea mai fericită comparație, but still. Așa și noi, suportăm frigul în așteptarea zăpezii. Dar zăpadă adevărată, da? Nu o amărâtă de lapoviță, câțiva pseudofulgi care nici albi să nu fie și care doar să ne amăgească. Că așa a fost zilele trecute în București. Cică au căzut câteva steluțe de astea rătăcite și toată lumea a început să pună poze și inimioare pe Facebook. Păi când o ninge cu adevărat, or să facă un event sau ceva, nu?😛
Și colac peste pupăză, ca să simt cu adevărat că am suportat frigul degeaba, la mine nu a nins. Nici măcar așa un pic, nici măcar un teaser, nimic😐 Adică…seriously? Nici măcar un fulg rahitic, ca să mă simt și eu băgată-n seamă? Păi asta e discriminare.

Da, și-acuma eu aștept și-aștept și vreau ceva. Vreau așa: dacă tot suport cu stoicism frigul ăsta, măcar să primesc o recompensă: adică să ningă. Măcar un pic. Dacă nu ninge, păi atunci să se facă mai cald, că eu nu știu cât mai rezist așa și mă trezesc și cu găuri în buget de la atâtea șervețele cumpărate. Clar?😛

5 thoughts on “Amăgire

  1. Si mie mi s-a intamplat la fel ca oanei. Am plecat de la camin unde ningea [ma rog, lapovita] si m-am dat jos la eroilor unde nu era strop de fulg. Si eu vreau sa ninga si sa fie frumos, dar mi-e groaza de cum o sa arate dup-aia pe strazi. Mocirla. Prefer o ninsoare pe partie, la munte, cu un vin fiert si saniuta dupa mine.

Leave a Reply

