Nume sonor

Am vrut să scriu și eu pe blog ieri, dar pe urmă m-am gândit că oricum e aglomerată blogosfera cu articole de 1 Decembrie, așa că am renunțat. Mai ales că nu prea aveam de gând să scriu despre 1 Decembrie, din simplul motiv că, deși mi-e dragă țara asta, nu vreau să scriu cuvinte prea mari sub influența atmosferei de sărbătoare. Vă zic totuși ”La mulți ani”! cu un pic de întârziere🙂

Și pentru că e vineri și e mini-vacanță și pentru că afară e frumos, vreți să vorbim despre ceva amuzant?😛 Ok, știu că nu frumos ce o să fac, nu e drăguț să râzi de oameni, dar nu o să râd de un om, ci de numele lui.
Cică există în România un nene, care nu știu ce hram poartă, pe care îl cheamă William Brânză. Acum…seriously? Nu e ca și cum nu pot dormi noaptea din cauza asta, dar am auzit despre el la TV, deci probabil e persoană publică sau ceva. Și în umila mea părere, numele lui sună nașpa. Asta e, asta cred😳

Adică ok, mamele au voie să le pună copiilor ce nume vor, e adevărat, but still… Și să zicem că asta e, nu și-a ales numele, dar îl cheamă ”William Gabriel Brânză”, deci ar fi putut alege ca nume ”de scenă” Gabriel. Adică Gabriel Brânză sună mai neaoș un pic, se potrivește nițel mai bine. N-am dreptate?
Dar nu, că unde ar mai fi farmecul dacă n-ar avea el prenume ca prințul ducele de Cambridge?

Na, gata, puteți să-mi spuneți dacă vi se pare că sunt prea rea sau ceva, dar chiar am simțit nevoia să zic că William Brânză sună ca naiba, de părerea asta sunt urechile mele. The end🙂

P.S. Sper că vă prinde bine mini-vacanța asta!

 

3 thoughts on “Nume sonor

  1. Ioana, eu unul,daca ar trebui sa-mi dau cu parerea despre Romania, i-as cataloga ca fiind un popor imprevizibil, cu “oameni cu o inima mare”, destepti, plini de idei(in mare lor majoritate legate de cum ar putea sa se imbogateasca fara sa faca mult efort),dar care ,in mare lor majoritate, ajung sa esueze fie din prea multa dorinta,fie din simpla lene:|.
    Iar cand vine vorba de alegerea numelor, sincer nu esti deloc rea deloc, avem cele mai traznite nume existente ever:)), imi vine tare greu sa-mi dau seama la ce s-au gandit parinti acestui “william Branza” cand i-au pus acest nume,daca din intamplare el ajungea sa aiba sanse sa ajunga presedintele tarii,cum sa reprezinte Romania unul cu un nume asa ironic,e tragic:))

  2. Ok! Nu te panica! Ce poate fi mai rau de atat? Ah… ca pe baiatul lui il cheama tot William Branza, iar pe fata Karina Branza? Si, apropos, este presedinte PD-L Diaspora🙂 Curiozitatea, bat-o vina!😛

  3. @Mihai, eu nu prea mai fac generalizări cu privire la poporul nostru. Și în general la niciun popor. Pentru că m-am convins că e foarte important și materialul, omul în sine, și modul în care e educat, nu doar mediul în care e crescut. Prefer să nu mai comentez🙂
    Cât despre nume, nu mai zice de două ori, că una-două ajunge și el președinte : )))

    @Oana, nu mă așteptam să o cheme Karina : ))) Ah, PDL, ce ziceam, o să fie președinte cândva : ))

Leave a Reply

