Cu întârziere

Știu că am spus că nu vorbim despre 1 Decembrie, dar colega mea de cameră mi-a povestit o chestie amuzantă pe care m-am gândit să o împart cu voi. Bine, nu mi-a spus-o acum, dar v-am zis că-s bizi și plus că netul gratis din cămin a obosit un pic zilele astea.

Bun. Se face că pe 1 Decembrie a fost paradă și s-a dus și ea dacă tot a rămas în București, ca tot omul, să vadă tancurile și astea. Acolo, un tătic ținea în spate o fetiță ca să vadă manifestațiile. Și la un moment dat, după ce a amenințat-o că o dă jos dacă îi mai dă cu păpușa în capul cu început de chelie, a întrebat-o ce anume vede ea acolo. Și după ce a aflat că vede ”România! La mulți ani, România!”, vine întrebarea capcană a gagicii: ”Tati, dar de ce nu ne împușcă?!”
Eu nu știu ce răspuns mi-ar fi venit în cap, dar tatăl ei a fost epic:  ”Pentru că mai așteaptă să-i votăm și data viitoare!”😆

Eh, adevărat?😆

P.S. Politica nu e o chestie obișnuită a blogului și nici nu va fi, dar mi s-a părut simpatică faza😛

3 thoughts on “Cu întârziere

Leave a Reply

