Panică

Project Managerul EMG de anul ăsta (proiectul pe care o să-l organizez eu la VIP, vorbim altă dată despre el) are o expresie tare drăguță pe care o folosește când e cazul : ”Panicăăăă!”. 
Ei bine, în seara asta e panică. E panică pentru că mâine am două mini-examene (mini că au mai puține credite, atâta tot…), unul după altul, deci de la 13.30 până la 16.30 o să fiu în focuri.

Așadar, în caz că vă întrebați unde am dispărut: ei bine, hocus-pocus, aici mi-s. Am câteva zeci de articole necitite în reader, câteva zeci de melodii neascultate, câteva ore de somn lipsă, dar n-am dispărut.
Am învățat zilele astea istorie (mă rog, geopolitică) câtă n-am învățat în patru ani de liceu și dacă vreți vă povestesc despre atuurile României în cadrul drumului energiei caspice (cică avem stabilitate politică. hă. hă. hă.), dar numai un pic să scap de examen, că simt cum îmi pulsează fiecare venă din corp. Mai ales când îmi amintesc și că imediat după marile puteri trebuie să mă gândesc la norme juridice, societăți comerciale și contracte de leasing.

Așa că… panicăăă! Geopolitică + drept = love   long night🙂
Ne citim curând, sper mâine să nu mai vin cu gume pe pantaloni.

P.S. Mă uitam urât când îmi ziceau câte unii ”Bacul, eheee, stai să vină prima sesiune!”. Știam că au dreptate, dar voiam să mă lase să mă vait, că e greu cu bacul. Acum mă gândesc la cei de clasa a XII-a, cât de stresați trebuie să fie și ei, simțind, indiferent de cât de conștienți sunt că se poate mai rău, că nimic nu e mai rău decât ce li se întâmplă lor😆

3 thoughts on “Panică

  1. @Oana, dor-dor așa de el nu pot să mint și să zic că-mi e : )) dar îmi sună în cap cuvintele oamenilor (care aveau dreptate) : ”O să vezi tu!” : ))

    @Dulcegarii culinare – mulțumesc mult! Și bine ai venit pe aici🙂

Leave a Reply

