Sesiune

Arată tare drăguț căminul în sesiune. Serios. E chiar liniște, lumea învață în camere, în sălile de lectură, în oficii și pe holuri. Pe holuri modul de învățat variază: unii și-au scos câte o masă, pe care tronează în voie laptopuri (din care rar se mai aude și câte o piesă pe fundal), cărți, cursuri, foi, foițe, scheme, tabele, alții stau pe jos cu teancuri de informații în brațe și cănile de cafea sau cola la îndemână.

Sunt chestii care pe mine mă distrag de la învățat, dar mă concentrez și, în general, utilizez cam aceleași elemente motivaționale pe care le foloseam pentru bac și până acum mi-a ieșit. Sper să reușesc și azi, că am de luptat cu niște interesante concepte de management și trebuie să trec peste handicapul pe care îl am, faptul că am party-uit azi-noapte și am dormit puțin. Mă bazez pe my dearest-hottest-blackest-tastiest-friend-the-one-and-only, coffee. Aa, nu v-am zis că timp de 10 zile am fost într-o perioadă de coffee abstinence, dar nu mai puteam să-mi introduc dreptul în cap fără niște cofeină, așa că o să repet experiența (care a mers mai bine decât mă așteptam, mai ales ajutată de un ceai roșu cu aromă de vanilie, mmm) după ce se termină.

Ultima chestie înainte să mă întorc la procesele decizionale: voi ați văzut cum ninge? Și cum viscolește? Eu am vrut zăpadă, dar așa nu prea-mi place. Azi nu ies din casă, dar mâine trebuie să mă urnesc la examen, sper să-și bage mințile în cap vremea asta și să rămână așa cum e acum, că de 5 minute s-a oprit. Help us, God🙂

Gata, am fugit înainte să mă gândesc că am pierdut mult timp și implicit că am luat o decizie proastă când m-am apucat să scriu pe blog .

P.S. Vă las două melodii care îmi sună în cap de azi-noapte, nu știu cum să le mai scot.

 

Leave a Reply

