Igienă la extrem?

Îmi plac diminețile. Tot timpul am fost o ”morning person” și, deși în ultima vreme am încercat să păcălesc alarma de la ceas și am tras mult de mine în pat, mereu mă bucur de o dimineață în care mă trezesc devreme, am timp să mănânc în tihnă, să verific viața din online, să savurez o cafea tare și să-mi fac curaj să mă apuc de chestiile care trebuie neapărat făcute.
De cele mai multe ori reușesc asta fie cu câte un episod din vreun serial (pentru chef aleg aproape mereu ”Gilmore girls”have I ever mentioned my soon-to-be obsession for them?), fie cu muzică. Multă muzică. Dar despre ce muzică ascult eu dimineața vorbim altcândva.

Azi dimineață cheful mi-a venit și din altă…sursă: mi-am amintit pentru a nu-știu-câta oară de o întâmplare din generală pe care mă chinui din 2011 să o menționez pe blog. Serios, mi-am scris pe telefon când mi-a venit ideea, mi-am pus sticky note, am început chiar să scriu un articol, dar nu știu unde mi-a fugit inspirația atunci, așa că abia acum vă pot împărtăși. Eh, mai bine mai târziu decât niciodată, nu?

Ok, se făcea că eram în clasa a VI -a (parcă) la sfârșit. Era prin mai cred, în orice caz era cald afară și, automat, și-n clasă era foarte cald: eram 30 de inși într-o sală nu prea mare, ne mai și agitam pe acolo ca sticlele de Pepsi și efectul era garantat. Când zic efect, mă refer la cel olfactiv, care să zicem că nu era tocmai cel mai plăcut, mai ales când veneai de afară, pentru că, vedeți voi, noi dacă stăteam acolo 6 ore pe zi, ne cam obișnuiam cu el. Că așa e omul și a spus-o mai profund Dostoievski: ”Nu există condiţii cu care omul să nu se obişnuiască, mai ales dacă vede că toţi cei din jurul lui trăiesc la fel.”. Hai că deja fabulez.
OK. Sunt convinsă că toți profii resimțeau amestecul de mirosuri din clasă și nu le pica prea bine, dar profa de mate a fost cea care și-a exteriorizat trăirile și ne-a spus că nu e ok ce se întâmplă. După logica ei matematică, motivul era acela că nu ne spălam. Da, pentru că bagi 30 de inși aflați la pubertate și extrem de activi într-o sală în care nu se deschide decât o fereastră, îi ții acolo 6-7 ore și singurul motiv pentru care încep să elimine mirosuri e pentru că nu se spală.😆

Bun, ce credeți că a făcut? Ne-a zis că a doua zi  o să ne adulmece pe toți ca să vadă cine e ”capul răutăților”. Serios!😆
Doar că experimentul ei a fost neelocvent, pentru că a doua zi aveam matematică prima oră și a fost și singura zi din generală când ne-au chemat după-masa, deci toată lumea a făcut duș înainte să plece de acasă și nici cine știe ce activitate n-a avut nimeni până la școală. Și da, ne-a luat la rând și ne-a mirosit la subraț (măcar nu ne-a pus să ridicăm brațele, dar oricum) și a fost foarte mândră că, vezi Doamne, datorită ei suntem noi toți primeniți acum. Vă dați seama că dacă aveam mate ultima oră, se ducea pe apa sâmbetei toată logica ei😆

Eee, uite că am și eu amintiri din copilărie, ce, numai Creangă? Și chiar sunt mai șmecheră ca el, nu știu cu cine a mai făcut profa pe polițistul igienei.

La sfârșit o melodie, că-mi place mult și n-o mai ascultasem de ceva timp:

Cheers!

15 thoughts on “Igienă la extrem?

  1. ahhhh si eu povestesc asta la toata lumea :)))) dar eu imi aduc aminte ca a gasit pe cineva, nu dau nume, un baiat asa de prin fundul clasei. si stiu ca prima zi, atunci cand ne-a “propus” logica ei, noi tocmai avusesem sport, ca i-a zis Mario [sau nu mai stiu cine, ca am imbatranit :(] cam asa: “Doamna, am jucat fotbal, a ce vreti sa mirosim?” :))))

    • E demnă de menționat întâmplarea, să știi. Nu-mi amintesc când a găsit pe cineva, dar am ceva idei, acum că zici. Uite că mai bătrână-s eu, că nu-mi amintesc tot ce zici acolo, dar probabil că Mario i-a zis, nu m-ar mira. Și avea dreptate😆

  2. Buna seara, buna seara, Ioana

    Un blog foarte frumos, care m-a impresionat tare mult si l-am citit aproape de la cap la coada! Eu sunt noua in “lumea”asta a blogurilor si te-am adaugat in asa zisul “blogroll”. Sper sa faci la fel, daca iti plac scriiturile mele.

    O seara superba!

  3. Stanjenitor moment…😦 Aceeasi situatie si la mine in generala, doar ca nu era nevoie sa ne faca profesorii observatie, ne aratam cu degetul intre noi.😀 Unii nu auzisera de deodorante…sau, si mai grav, de apa cu sapun.

    • Cu adevărat neplăcut, dar uite că acum am pe seama a ce să mă amuz😆
      Și știi ce e mai trist la oamenii care nu știu combinația apă+săpun? Că mulți dintre ei se folosesc exclusiv de deodorant. Ouch😦

  4. Pff, cum am ajuns acum fix la tine, ca am si eu o problema de genul. Colegul meu de banca inca nu a auzit ca s-a inventat sapunul.Si pasta de dinti. Ma rog, acum e mai bine, e iarna. Dar urmeaza vara. Si nu stiu ce sa fac, nu am unde sa ma mut. Vre-un sfat, ceva?😐

    • În primul rând, bine ai ajuns pe la mine!😀
      Apoi, ce să-ți zic, e cam neplăcută situația ta, pentru că știu că e ciudat să îi sugerezi că ai vrea să se spele mai des. Poți să aduci vorba pe la ora de sport, când toată lumea transpiră, să zici ceva de genul ”Aoleu, trebuie să ne spălăm cât mai curând, că altfel nu mai rezistăm unii lângă alții!”. Altfel, n-am idee, e tare stânjenitor pentru toată lumea😦

  5. Pingback: When you believe « Fingerprints

Leave a Reply

