When you believe

Sunt siderată, nu-mi vine să cred ce am aflat la prima oră. Nici nu am apucat să mă trezesc bine că aud la televizor cântând ”I will always love you” și văd un titlu cel puțin sugestiv: ”Vocea” a tăcut. Da, a murit Whitney Houston😦
Și știți ce mă enervează cel mai tare? Când am scris articolul Igienă la extrem  am postat și o melodie pe care am ascultat-o obsesiv în dimineața aia. Și am zis că o să scriu altă dată și despre ce muzică mai ascult eu dimineața. Și în ziua aia ascultasem pe lângă ”The best” și ”I will always love you”, dar nu am vrut să o menționez pentru că aveam de gând să scriu câteva rânduri în plus despre piesa asta într-un articol viitor, inspirat de acesta, de pe blogul Oanei.
Și tot o să scriu articolul, încă mai adun informație, dar azi nu-mi vine să cred că a murit femeia asta, am crescut ascultând-o și încep să am emoții la gândul că pleacă multe voci adevărate și rămânem cu prea multe din alea modificate pe calculator. Trist.

Rest in peace!

Și un duet pe care îl ador! 

5 thoughts on “When you believe

  1. Imi pare rau sa iti zic, dar pt cateva secunde te-am urat. Fiind prinsa in carti si foi, nu am deschis tv, radio sau minuni d-astea. Si din cauza ta am aflat vestea… Am un soc. Am iubit-o pe femeia aia!

  2. @Claudia, e ok, îmi pare rău că ai aflat brusc de veste😦 Măcar ne rămâne muzica.

    @Oana, din păcate nu era glumă și e păcat că oarecum și stilul ei de viață a contribuit la finalul ăsta.

  3. a murit trupul ei, mintea s-a incetosat alegand drumul patimilor substantelor ce au dus la picajul acesta, dar sufletul e mereu ne va canta mereu iubirea din “badigard”.
    de plans mereu e de plans alegerile luate pripit sau fara noima. dar sunt de respectat, la modul ca nu avem cum le schimba noi, cei ce raspundem fiecare de sine.
    bine si next week!🙂

Leave a Reply

