Wunderlist

De curând mi-a fost recomandat un site tare drăguț și am zis să-l împart și cu alții, că așa e frumos, știți ce scrie pe pancartele protestatarilor împotriva ACTA: sharing is caring. Eeeh?🙂
Așadar, dacă sunteți persoane ocupate, dacă aveți o mulțime de sarcini de îndeplinit, dacă nu aveți o agendă sau vă doriți să aveți și una virtuală, puteți să apelați la site-ul Wunderlist. Intrați, aruncați o privire și jucați-vă un pic pe acolo. Poate vă place😀

P.S. Nu știu cum e la voi, dar la mine ninge teribil, viscolește, e friguț și eu visez continuu la primăvară, verde, ghiocei, triluri de păsărele…eh😦

2 thoughts on “Wunderlist

  1. O soluție pe care am descoperit-o acum câteva zile este Microsoft Office OneNote (2007) care mi se pare grozav și m-a scăpat de multe agende.Nu e chiar așa glossy ca wunderlist dar își face foarte bine treaba și are și posibilități de cloud sharing.

Leave a Reply

