Pierdut obiect drăguț

Sunt tristă. Mi-am dat seama că mă atașez de obiecte destul de mult, poate mai mult decât mi-aș dori. Adică nu e ca și cum nu pot trăi fără ele, dar sunt chestiuțe care îmi plac, simt că mă completează cumva și îmi pare rău să le pierd, să nu le mai am așa brusc.

Azi mi-am pierdut un cercel foarte drăguț și chiar sunt supărată pe mine pentru că nu am fost destul de atentă cu el. Știam că e posibil să-l pierd, prietena cu care mă plimbam m-a atenționat de câteva ori, dar până la urmă n-am scăpat. I-am ”sabotat” cumva sistemul de închidere și trebuia să mă aștept că o să se întâmple, mi-o merit😀 Voi să nu faceți ca mine, da?

Cerceii respectivi au fost primiți cadou de la Secret Santa VIP și, deși Moșul meu nu mă cunoștea personal, mi-a luat un cadou care mi s-a potrivit foarte bine. Îi mulțumesc pe această cale Alexandrei, deși probabil nu-mi citește blogul, nu doar pentru că mi-a luat niște cercei de lemn în formă de fluture fooooarte frumoși, ci și pentru că și-a dedicat timp să afle lucruri despre mine și chestii pe care le avem în comun, în afară de faptul că suntem colege de organizație.

Așadar, dacă găsește cineva un cercel de lemn în formă de fluture stilizat prin București: e al meu😀 Repere spațiale? Zona Universitate, anticariatele Ex Libris, Unirii, metrou, Victoriei. Aici i-am simțit lipsa😆

În final, vă zic că-mi plac cerceii, deci dacă vreți să-mi luați un cadou și sunteți în pană de idei, puteți să apelați cu încredere la o pereche de cercei drăguți, hihi😀

P.S. E oare patologic că mă atașez uneori de obiecte?

9 thoughts on “Pierdut obiect drăguț

  1. Eu ma atasez mai ales cand le pierd. Am pierdut/ mi-a fost furat [nu am aflat inca adevarul] un stick. Cand tocmai aparusera stick-urile smechere de 8 gb. In afara de faptul ca m-am ofticat maxim, mi-a scos mama ochii de 1 milion de ori. Inca o face, desi am schimbat n stick-uri de atunci.

    Portofelul pe care il [de]tin mandra, il am de aproape 3 ani. Nu il schimb decat la ocazii speciale, care nu permit aparitia la eveniment cu portofel hello kitty. :)) Ce vrei? Il iubesc!

    Si ceeel mai grav lucru: sunt indragostita de camera mea de A C A S A si tot ce presupune ea. In prima faza am crezut ca e doar dorul datorat Bucurestiului, dar am realizat ca in orice vineri dupa-masa sunt entuziasmata ca imi voi revedea coltul de rai.

    Concluzia: nu esti nebuna. Toti iubim lucruri. Nu ne pot rani🙂

    • Că veni vorba, eeeeu am lenjerie de pat cu Hello Kitty la cămin și îmi place așa mult să dorm în ea deși au făcut niște prietene mișto de mine😆
      Asta cu camera nu pot să zic „Știu cum e!” că eu nu mă duc acasă în fiecare weekend și m-am cam obișnuit fără ea😀
      Dar mă mai liniștește un pic că nu-s singura😛

  2. E chiar normal🙂 Și drăguț. Mi-ai adus aminte că acum vreo 3 ani mi-am pierdut și eu un cercel în parc și am suferit mult după el… până l-am transformat pe cel rămas în medalion.

  3. Da, te inteleg :)) si eu ador cerceii, si de fiecare data cand pierd vre-unul din ei ma simt ca si cum mi-am pierdut una din maini😳😦

Leave a Reply

