Ceva bun

Cred că am folosit expresia asta de un milion de ori când eram mică și fluturam continuu din gene: ”Mami, îmi faci ceva bun, te roooooog?” Ceva bun – ul ăsta era un termen destul de relativ, pentru că de multe ori nu știam ce vreau, dar eram sigură că bun = dulce. Adică nu e ca și cum aveam poftă de salată de vinete (ooo, ce poftă mi-e acum!) sau de musaca de cartofi, chiar dacă ele teoretic erau ”bune”. Eu voiam desert și apelam la toate trucurile copilăriei ca să mănânc ”ceva bun”.

Recunosc că și acum folosesc sintagma asta și am senzația că nu sunt singura, deși există multe persoane care nu înțeleg la ce mă refer când zic asta, adică nu-și închipuie că mă refer obligatoriu la desert. E ok, m-am obișnuit și să primesc priviri nedumerite și să fiu nevoită să explic că așa și pe dincolo.

Dar cea mai tare fază a avut loc săptămâna trecută când eram morocănoasă la ora de sport. Adică, nu sunt mereu așa, dar era miercurea, la ora 9, în ziua liberă și eu nu mă gândeam decât ce bine era în pat și cum aș mai fi dormit. Așa că stăteam pe bancă așteptând să înceapă ora, priveam în gol și la un moment dat îi zic unei colege: ”Băi, așa aș mânca ceva bun. Nu știu ce, dar buuuun de tot.” Acum, doar al doilea „buuuun” însemna la mine bun. Primul însemna ”dulce”. Răspunsul ei, dat sub formă de întrebare, a fost epic: ”Hmmm, banană?!” și zâmbește. Am început să râd pentru că altă reacție nu puteam să am. A fost prea simpatică. Adică ok, mie îmi plac mult fructele, inclusiv bananele, dar nu le asociez neapărat cu ”ceva buuun”, deci nu mă așteptam la un astfel de răspuns. Și dacă nu a fost de ajuns, mai urmează. Când am întrebat-o cât s-a gândit la varianta asta, mi-a spus: ”Aaa, păi te-am văzut îmbrăcată așa în galben și m-am gândit că, na…”

Zilele astea însă, chiar am ceva bun că numai ieri n-a fost duminică și duminica vin pachetele de acasă deseori😀 Și nu, nu e vorba de banane. La voi ce înseamnă ”ceva bun”?🙂

P.S. Nu o să spun că e vorba tot de colega care și-l închipuia spânzurat pe proful de mate , că a zis să nu mai scriu despre ea pe blog. Da’ eu știu că mă iubește😛

One thought on “Ceva bun

Leave a Reply

